Reply on: Andy #22497:
Absolútne súhlasím.






ale ide o to, ze do T3 sa musim stverat po schodoch strmych jak v Sanose, sedadlo mi obije prdel (a to mam zadok zatial vekom nerozteceny - no mozno toto bude chyba
), tych sedadiel tam je priserne malo, takze vacsinou stojim, nebyvaju po dvojiciach, takze ked cestujeme dvaja, tak sedime (ak vobec) za sebou, ked je T3 plna, tak sa zas musim drzat zasadne nad hlavou, co nie je moc stabilne, bo kolma tyc vacsinou nie je pri mne, daju sa na tom roztrhnut dvere... proste dnes sa mi to uz vobec nepaci. A navyse som prave absolvoval trasu Smichovske nadr.-Hradcanska, scasti v T3, scasti v T3P a nebol to teda nic moc zazitok, aj ked boli prazdne.
fobust
Je zo zaujimavy material...
Laminatka sa mi dizahnovo velmi paci, aj ta setstnapravova rychlykova, skoda ze to neslo do seriovej vyroby...
T3 ma podla mne (upozornujem podla MNA) pekny dizajn, urcite je to krajsie ako tie origina PCC, to je na moj vkus az obludne, malicke okienka, cele to posobi tak takopadne. T3 je naozaj elegantna, paci sa mi dokonca viac ako Duewag-y. Ale T2 bola podla mna krajsia. Z dnesneho hladiska je T3 uz okukana, preto nikoho nenadchne, pokial ju predtym nevidel. Ale pri medrnizacii sa da vela zoho vylepsit. Transparenty + moderny interier (usporiadanie 2+1 samozrejmost), moderna vyzbroj, zakrytie podvozkov (ako T2
Laminatove sedadla v T3 nie su nepohodlne. Je to vseobecny predsudok. Mne osobne sa na nich sedi dobre. Vzdy lespsie ako v Karosach, tam ma po 20 minutach zacne bolet rit. Najlepsie su vsak sedadla v 9Tr a starsich 14 Tr.