Prave som si pozrel na webovej stranke m. c. Dubravka rubriku Forum a prinasam dve zaujimavosti tykajuce sa MHD, ktore davaju dovod na trosku optimistickejsi pohlad do buducnost, uz len treba dufat, ze sa to splni:
1) Vzhladom na to, ze uz neraz sa m. c. Dubr. obratila na Magistrat so ziadostou o zavedenie priameho spojenia Dubravky s Kramarmi, podla poslednych informacii DPB uvazuje aspon o zavedeni hustejsieho intervalu na linke 49 (kedze zatial z financnych dovodov ine riesenie neprichadza do uvahy)
2) V tychto dnoch sa pozdlz elektrickovej trate v Dubr. vykonava kladenie kablov, na zaklade ktorych by sa mal upravit chod svetelnej krizovatky Saratovska - Alexyho, ktore by malo vyriesit preferenciu elektriciek v danom useku.
1) Vzhladom na to, ze uz neraz sa m. c. Dubr. obratila na Magistrat so ziadostou o zavedenie priameho spojenia Dubravky s Kramarmi, podla poslednych informacii DPB uvazuje aspon o zavedeni hustejsieho intervalu na linke 49 (kedze zatial z financnych dovodov ine riesenie neprichadza do uvahy)
2) V tychto dnoch sa pozdlz elektrickovej trate v Dubr. vykonava kladenie kablov, na zaklade ktorych by sa mal upravit chod svetelnej krizovatky Saratovska - Alexyho, ktore by malo vyriesit preferenciu elektriciek v danom useku.
galiyosha
Re #22428 S499.1023: Ja som niekde cital, ze Irisbus sa rozhodol vyrobu "povodnych" Ikarusov (2xx, 4xx) uplne ukoncit a v tovarni len montovat Agory a ine modely skupiny Irisbus. Uz davnejsie som sa pytal na tomto fore, ako to vlastne s Ikarusom je, lebo vobec nemam prehlad o tom, ako sa ta fabrika porozdelovala, kde sa co vyraba a co sa uz zatvorilo, odpoved som nejako nedostal. Ako to teda je? Vyroba Ikarusov slape dalej?
Re #22444 Sarko: Absolutne suhlasim. Ked som prvykrat videl Solaris, mal som pocit, ze taketo nejake krabice budu v US jazdit o 30 rokov.