Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro
Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.

fobust
Je zo zaujimavy material...
Laminatka sa mi dizahnovo velmi paci, aj ta setstnapravova rychlykova, skoda ze to neslo do seriovej vyroby...
T3 ma podla mne (upozornujem podla MNA) pekny dizajn, urcite je to krajsie ako tie origina PCC, to je na moj vkus az obludne, malicke okienka, cele to posobi tak takopadne. T3 je naozaj elegantna, paci sa mi dokonca viac ako Duewag-y. Ale T2 bola podla mna krajsia. Z dnesneho hladiska je T3 uz okukana, preto nikoho nenadchne, pokial ju predtym nevidel. Ale pri medrnizacii sa da vela zoho vylepsit. Transparenty + moderny interier (usporiadanie 2+1 samozrejmost), moderna vyzbroj, zakrytie podvozkov (ako T2
Laminatove sedadla v T3 nie su nepohodlne. Je to vseobecny predsudok. Mne osobne sa na nich sedi dobre. Vzdy lespsie ako v Karosach, tam ma po 20 minutach zacne bolet rit. Najlepsie su vsak sedadla v 9Tr a starsich 14 Tr.