Reakcia na: S499.1023 #22465:
Ja som naopak presvedčený, že v súčasnosti, keď sú trate v podstatne horšom stave ako kedysi a že pod nejedným sedadlom neraz nefunguje špirála, takže v zime si sadnúť na nich sa rovná 100% nachladnutiu. A to neplatí len o KE, je to takmer všade. O čo nepohodlnejšie boli koženkové sedadlá v prvých sériách T3? Kým v iných oblastiach mohla byť voľba laminátu prospešná, konkrétne v prípade sedadiel bola, aspoň podľa mňa, cestou späť.
Spectre
Rekonstrukcia typu Brno je sice z hladiska tramvaje ucelna, ale ja osobne by som nesetril a dal tam normalny interier ako v K2S. Na Brnenskych kachnach, ktore su rekonstruovane v tomto duchu sa mi ale velmi paci to, ze tam dali originalny nater... ten je ovela krajsi a k vozidlu celkovo sa hodi viac.