Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #22525:

To what, sir? 🙂
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.
Reakcia na: Sarko #22524:
Sorry, sir, I did not understand, what are you talking about.
Reakcia na: S499.1023 #22519:

Aha, takže toto nie je bratislavské diskusné fórum, ale krúžok spasiteľov DPB? 🙂
A o čom potom vypovedá Tvoj jazykový problém v prípade slova "kornút"? OK, dajme tomu, že som sa pomýlil a je to trebárs laminátová mušľa. 😉
Reakcia na: S499.1023 #22520:

V BA som bol prvý krát v roku 1992 a odvtedy chodím pravidelne a čo sa týka tratí, stále mám rovnaký pocit. Taká trať v tuneli, to je úsek, kde mám pocit doslova o 100% horší.

A s tým porovnávaním si začal Ty. Ja som povedal, že je to takmer všade.
Reakcia na: galiyosha #22521:
hold ludia su blbi, ale nie je sa im co cudovat, lebo to co sa v BA nazyva elektricka rozhodne nie je doprava na urovni.

ale ak xu autobusy, tak nech im tam DP hodi SORy, hrdzave Karosy a Iky280 a s intervalom 15min. v rannej spicke a potom som zvedavy ci im nahodou nezacnu byt dobre aj tie nase pseudo-elektricky 🙂
Reakcia na: PvvS #22501:
Absolutny suhlas. 🙂

Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":

- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."

Bez komentara.
Reakcia na: Sarko #22518:

1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Reakcia na: Sarko #22503:
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Reakcia na: S499.1023 #22515:

Žiaľ, naposledy som bol v BA minulý týždeň a ver mi, nie je sa čím chváliť...

Re #22514:
To chceš naznačiť, že DPB je normálny DP a funguje každučičká špirála? 🙂
Reakcia na: Papyr #22500:
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Reakcia na: fobust #22490:
Rýchliková laminátka nebola S699.0, rýchliková laminátka bola S499.1.
Reakcia na: Sarko #22486:
A aby som nezabudol, v ktorom meste okrem KE sú ešte trate v podstatne horšom stave než kedysi? Ani len v Bratislave nie, opak je pravdou!
Reakcia na: Sarko #22486:
V normálnych DP také nebýva, že nefunguje špirála. A čo má kvalita tratí so sedačkou? Si myslíš, že koženka Ťa tak odpruží, že si ušetríš chrbticu?
I.
Reakcia na: Spectre #22479:
Ty jazdíš ako vlk v električke osem či desať hodí v kuse? Kukáš pritom do zrkadla, mačkáš gombíky a tak?
Reakcia na: COLOR #22471:
Tie totiž nevyrába Elektroline ale Steamline:-).
I.
Reakcia na: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 🙂

Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.

Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre .... 😃

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.
re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P

re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"? 😞

re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Reakcia na: ufo #22508:
Veľmi pekne si to napísal 🙂
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro 🙂 Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Reakcia na: Vladimír #22488:
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. 🙂 Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.

Re #22497 Andy: Zvelicujes a prekrucas.

Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.