To what, sir?
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.
Aha, takže toto nie je bratislavské diskusné fórum, ale krúžok spasiteľov DPB?
A o čom potom vypovedá Tvoj jazykový problém v prípade slova "kornút"? OK, dajme tomu, že som sa pomýlil a je to trebárs laminátová mušľa.
V BA som bol prvý krát v roku 1992 a odvtedy chodím pravidelne a čo sa týka tratí, stále mám rovnaký pocit. Taká trať v tuneli, to je úsek, kde mám pocit doslova o 100% horší.
A s tým porovnávaním si začal Ty. Ja som povedal, že je to takmer všade.
hold ludia su blbi, ale nie je sa im co cudovat, lebo to co sa v BA nazyva elektricka rozhodne nie je doprava na urovni.
ale ak xu autobusy, tak nech im tam DP hodi SORy, hrdzave Karosy a Iky280 a s intervalom 15min. v rannej spicke a potom som zvedavy ci im nahodou nezacnu byt dobre aj tie nase pseudo-elektricky
Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":
- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."
1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.
Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
To what, sir?
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.