Reakcia na: m@rtin #22140:
Nevies este, ci sa chystaju aj nove vozy metra pre B. Alebo sa budu modernizovat?Este, preco sa nemozu supravy M1 zadelovat na vsetky linky? Su vobec "kompatibilne" pre linky A, B?
Pripada ako dva rozdielne svety: C moderne, A + B stale "socialisticke"

Thanx
Papyr
Mimochodom, ked chces usetrit, nemusis miesto 2*46 kupovat 1*92 autobusov, pretoze existuje aj taka vec akoze opcia (zaviazes sa, ze buduci rok odoberies iste mnozstvo a zaplatis ho uz teraz, alebo pripadne na buduci rok, ale za dnesne ceny). Ostatne aj samotne cislo 46, ktore pouzivas, je zavadzajuce - je to rocna obnova vozidloveho parku citajuceho 560 vozov o 12-rocnej vydrzi. Lenze mozno uz za par rokov budete potrebovat viac elektriciek, trolejbusov atd., takze cislo 46 rocne sa znizi.
BTW, neviem, kolko stoji presna prevazdka km trolejbusu, dieselbusu a CNGbusu, ale v Presove pri pomere vozokilometrov 1:1 trolejbusy stoja rocne len 60% toho, co autobusy (14 vs. 24 mil. Sk). Pravda, jedna sa len o trakcne naklady, nie je v tom zapocitana stavba vedenia a meniarni.