Reakcia na: m@rtin #22151:
Toto kastovanie topicov na bratislavske a nebratislavske je IMHO chore. Podla mna su len prispevky dobre a zle -- tento tvoj patril medzi tie dobre... Tot moj zbytocny flood.
Je to otazka subjektivna -- T3 je podla mna dizajnovo od T2 znacne odlisna a bratislavsky sposob dosadzovania transparentov mne osobne do jej oblejsieho dizajnu viac "pasuje".

Normalne by som sa s Vami rad stretol
Bolo to chvilu dole cele nevedel som sa sem dostat ...asi nieco nenaskocilo ako malo
Peter
Niečo k plyňákom. Budem hovoriť len o busoch II. DPA, kde som vodičom busu. Dlhé Zlinerácke majú muchy skoro vychytané a to hlavne po výmene nejakého ventilu, po ktorom stúpol výkon a klesla spotreba CNG. Ale krátke Starko reko, spolahlivosť nič moc. Je napr. rozdiel aj medzi krátkymi B 732 a to podla toho ako boli na reko pristavované. Tie posledné mali aj zvýšený výkon zo 152kW na 160kW a na pružnosti a akcelerácii je to dosť poznať. Podla mňa sa aj spolahlivosť krátkych po vychytaní ,detských nemocí, zlepší. Nás vodičov najviac štve tankovanie počas služby a hlavne čakanie v radách pred čerpačkov, často aj 4 busy z každej strany. Jedno tankovanie trvá aj 20 min. To sa, ale po vystavaní CNG stanice v Trnávke, snáď stane minulosťou. Nedávno ste preberali udržiavanie čistoty vo vozoch. Ako ste správne podotkli má to na starosti súkromná firma a prebieha, každý druhý deň na revíznom kanáli.
Táto súkromná firma to, ale dosť fláka. Osoba zato zodpovedná dá niekedy iba razítko do vlakopisu a tým je doupratované. Nestáva sa to často tak raz za 2 týždne. Väčšinou, ale na výzvu vodiča neochotne zoberie metlu do ruky a bus prebehne. Dosť ma štve aj zastavovanie osobných áut v našich vyhradených pruhoch napr. medzi zast. Miletičova a A.S. na Nivách. Niečo by kompetentný mohli urobiť aj so stromami na zast. Miletičova na strane smerom k A.S., autobus sa nedá podtaviť k chodníku.
Andy pisal, že na to, aby ste sa stali vodičom busu v DPB, je potrebná 2 ročná prax. To je blbosť, stačí V.P. sk.D.
Neviete mi niekto poskytnuť info o Karosách 95xE.
Dotaz na M@rtina, kolko je aktuálne v Prahe reko súprav METRA a kolko je tam T3P. Inak T3P je krásna reko chýba jej len klíma pre vodiča, a mohol byť nahradený pantograf a ovládanie prevedené z pedálov na ručné.
Ďakujem.