Reakcia na: fanatikmhd #210173:
Ten návod mám namysli skôr taký užívateľský, podobný aké sú tu: http://www.tramvajplus.cz/ucebnice/Keby ste našli ten návod od 30T bol by som nesmierne vďačný
Bol som síce v kabínach všetkých električiek V počítačoch sa docela vyznám (predsa len robím s OS programovať niečo viem) niekedy v budúcnosti, keby DPB chcel, tak by som sa toho kľudne ujal, zlepšilo by to všetkým život. Spraviť by sa to malo systémom "flagov" kde sa ku každej zastávke môže priradiť či je prestupná na električky/ZSSK alebo pásmová zmena a tak (ako to majú v Prahe v APEXoch). Neviem však či to ten palubák dokáže, neviem ani v akom programovaciom jazyku to celé je napísané. Pravdepodobne však (aspoň BS 310) bežia na Windows CE, čo teda šťastná voľba nieje ale čo už.
(samozrejme, že často stretávam veľmi milých sprievodcov aj v ZSSK
fanatikmhd
Predsa len, u elektriciek a systemu fungovania DPB tu budu minimalne 25 rokov. Takze
Navod k 30T som dakde mal v maili tesne po dodani 7501...ale kde.. Pozriem to. Ale v principe uz navody nie su take ako boli k tymto vozom. Kedze vozy ako T3/T6/KT8 boli postupne nastupcami T1/T2, ktore plne nahradili dvojnapravaky, tam navody (nakolko sa jednalo o totalne ine vozidla) boli potrebne. Dnes vsak skor prechadzaju ludia iba skoleniami, nakolko tie vozy su plus minus rovnake. Pochybujem, ze hladas elektricke schemy, konstrukcne riesenia ci hodnoty utahovacich momentov. Ovladanie vies aj z hlavy, prakticky nieco obdobne ako K2S (az na riadiacu paku, ta je po dlhom case multifunkcna)
Nastavit sa to da, problem je, zakon č1 - Nikdysatotaknerobilo
Hlasenia neexistuju (nie su nahravky), nikto nechce prekopavat celkovy system (aby to tu bolo napr ako v susednej viedni - prestupna zastavka s vyhlasenim prestupnych liniek. Ale na druhej strane, je aj dobre ze to tu nie je. Raz by sa to spravilo, zmenilo by sa linkove vedenie...a potom co? myslis, ze by to niekto preprogramoval? ....tazko.