Reakcia na: medzernik #210179:
Aj ja by som si rad precital, o takuto techniku sa zaujimam ?
Ďakujem.
Ale mozno, ak zalozis firmu, a pojdes sa sukromne na posedeni v nesledovanom byte dohodnut s niekym za maly poplatok
neocakavaj....
Bol som síce v kabínach všetkých električiek
Ale celkovo, narozdiel od ostatnych skodoviek (najma tych po 20, cize 13/14T/16T, 15T) su lepsie. Vykyvne podvozky, klimatizacia, priestor, vyhodnejsie usporiadanie interieru, doriesene konstrukcne nedostatky (aspon niektore)... Je to generacne daco vpred. Az cas vsak realne ukaze, co to bude.
Ešte by som sa chcel dodatočne spýtať ako sa to zatiaľ vidí s 29T/30T? Či sú dobre skonštruované a tak. Viem že 14T pre Prahu boli niečo otrasné, 15T neskutočne nákladné na údržbu a 26T/28T mali iba pevné podvozky. Sú tieto nové typy ako-tak vyladene? 
takže nájdeš aj vodičov, čo by so šľapákom T3 jazdili aj v roku 2999.....
diky
V septembri roku 2012 v rámci týždna mobility sa zrealizovalo experimentálne
vyznacenie docasných vyhradených pruhov pre MHD na Štefánikovej od Hodžovho námestia
po Leškovu; na Panónskej od zastávky MHD Aupark, cez Most SNP, Staromestskú a cez
Hodžovo námestie až do Štefánikovej ul. Po jeho ukoncení oddelenie dopravného inžinierstva
spracovalo vyhodnotenie experimentu, kde bola podrobne zhodnotená zmenená dopravná
situácia na dotknutých komunikáciách. Zo záverov vyplynulo, že vyznacenie „BUS pruhu“ od
Panónskej po Hodžovo nám. sa v praxi neosvedcilo a opodstatnenost vyhradeného pruhu pre
MHD na Štefánikovej ul. je podmienená:
• Dopravným zatažením Štefánikovej ul. neprevyšujúcim 850 voz/hod
• aplikovaním neštandardného systému riadenia križovatky SAV s cielom
zvýšenia priepustnosti a s následným rizikom vzniku kolíznych situácií
• nezasahovaním príslušníkov polície do riadenia križovatky SAV -- tieto sú
však vykonávané v prospech plynulosti dopravy na Šancovej ul., teda aj
v prospech vozidiel MHD na nej
• akceptovaním miery zneužívania vyhradeného pruhu pre MHD ostatnými
úcastníkmi premávky v rozsahu 15-20% hodnoty dopravného prúdu
• Ak však bude splnená podmienka neprekrocenia zataženia Štefánikovej ul.
v rozsahu 850 voz/hod, potom nie je dôvod ocakávat zdržania vozidiel, teda
ani vozidiel MHD.
Ďalej sa podkladoch píše o dobrej spolupráci KDI a ODI.... tak asi aj vďaka tejto super psolupráci dodnes nie je namiesto prakujúcich aút bus pru od Karpatskej po Račko a napriek úsiliu mestskej časti Lamač na Lamačskej od Harmincovej po križovatku ako sa napája cesta z dialnice..... už bolo x zastupiteľstiev, kde o to žiadali = vždy zamietavé stanovisko KDI....
Samozrejme je tu aj zaujímavé čítanie o električkovej preferencii.
Link na stiahnutie PDF: http://zastupitelstvo.bratislava.sk/samosprava/material/id:3563/-
Prajem príjemné čítanie