Reakcia na: fanatikmhd #210182:
medzernik1@gmail.com je mail, ďakujem veľmi .
Ďakujem.
Ale mozno, ak zalozis firmu, a pojdes sa sukromne na posedeni v nesledovanom byte dohodnut s niekym za maly poplatok
neocakavaj....
Bol som síce v kabínach všetkých električiek
Ale celkovo, narozdiel od ostatnych skodoviek (najma tych po 20, cize 13/14T/16T, 15T) su lepsie. Vykyvne podvozky, klimatizacia, priestor, vyhodnejsie usporiadanie interieru, doriesene konstrukcne nedostatky (aspon niektore)... Je to generacne daco vpred. Az cas vsak realne ukaze, co to bude.
Ešte by som sa chcel dodatočne spýtať ako sa to zatiaľ vidí s 29T/30T? Či sú dobre skonštruované a tak. Viem že 14T pre Prahu boli niečo otrasné, 15T neskutočne nákladné na údržbu a 26T/28T mali iba pevné podvozky. Sú tieto nové typy ako-tak vyladene? 
fanatikmhd
2. - naučíš sa jazdiť (defenzívne), ovládať základné poruchy (prípadne ich odstránenie), núdzovú jazdu vozidla, sieť električiek (kde, čo ako, kde si dávať pozor a spol), typy a ich ovládanie (štandardne T3 a K2S, pre krasňancov pribudne aj T6, a zbytok doškoľováky na jednotlivé podtypy - to je súčasne odpoveď na 3tiu otázku)
4 - brigádnici. Ovšem, tu si celý kurz (cca 1200€) hradíš sám. Ten kurz, kde ti to platí DPB je pre stálych zamestnancov (tie "8" hodinové sližby)
5 - jediné, čoho sa bojíš je IAD. Zásadne vodiči IAD nevidia 32m dlhé, 3m vysoké (s pantografom 6m) a 2,5m široké kovové monštrum..... Zato vidia každú slečnu na okolí.....
Užíva si každy to svoje. Niektorí fanatici šlapáky... iný zvuky výzbroje TV1/TV3... Ďaľší (tých je asi najviac) obyčajný, neprerušený a nepresunutý...FAJRONT....
6 - K2S - 29/30T....proste to, čo má poľohovateľné sedadlá (aj vyhrievané), klimatizáciu (aspoň vodiča), a dá sa s tým jazdiť (teda, vynecháme prvých 7 K2S).... ale každému podľa chuti
7 - Info sú dohľadateľné u DPB bez problémov. Čo konkrétne ťa zaujíma?