Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #201676:
Su to urcite dva procesy, ale homologizacia v SR zrejme prebehnut musi aj ked je vozidlo schvalene inde - preto napr. prva banskobystricka 30Tr (BB bola prvym slovenskym mestom s 30Tr) mala pomerne dlhe skusobne jazdy v Bratislave, nesla rovno do BB.
Reakcia na: 810zssk #201675:
drážne vozidlá by sa mali schvaľovať u nás zvlášť podľa DPB preto sme si nemohli prenajať hocičo ale "modré šípy a nim podobné vozy" (aj keď to môže byť len výhovorka dpb ? ) ale skúsim to pozrieť
Reakcia na: 810zssk #201675:
To áno, ale mám dojem, že v tomto prípade sa len preveruje kompatibilita s infraštruktúrou, ale už sa neschvaľuje HDV ako také.
Reakcia na: AAA #201674:
No neviem, napr. niektore rakuske masiny sa len nedavno schvalovali na prevadzku na sieti ZSR, pritom v AT jazdia uz pomerne dlho. Akurat neviem ci islo o kompletne, alebo len nejake "zjednodusenie" schvalovanie. Kazdopadne je potrebne preverit ako sa vozidla spravaju na konkretnej drahe.
Reakcia na: Dispecer #201662:
Železničné vozidlá to majú inak a tam v zásade stačí len jedno schválenie pre EÚ, ak sa nemýlim.
Reakcia na: RAILTRANSPORT #201655:
Nie, ale zvýšením priepustnosti sa dal urobiť aj lepší interval RJ. A tie opravy nástupíšť pre Metrans určite nerobili.
udajne Bratislava je nad 80% co sa tyka kvality miest, a UDAJNE si polepsial hlave rozvojom infrastruktury... prosim mozemi niekto pripomenut akym rozvojom infrastruktury?

http://reality.etrend.sk/realitny-biznis/top10-najlepsich-miest-pre-zivot-australia-kanada-a-vieden.html
Reakcia na: Valec #201669:
Pripomina mi to rozpravku o vozidle na cistenie kolajovych trati ?
Peon: vlaky zo včera 19.8.2014, tie mimoriadne odklony cez DNV vozil herkules OBB radu 2016 od alebo do Rakúska. Na Slovensku sa dala tak po prvý krát a zrejme aj nadlho už nie vidieť ČD Railjet súprava aj s taurusom radu 1216. Prieťahy nákladných vlakov robí do Rakúska rad 756, mimoriadne obćas aj 751 alebo aj stále vzácnejšÍ rad 770 alebo 771, včera to bol čmeliak 770 021 ZSSK CaRGO....? Dôvodom výluky bola nehoda na sieti OBB - vykoľajenie posunujúceho dielu v úseku Hohenau-Bernhardsthal, trať Viedeň-Břeclav.
Reakcia na: Gryzly65 #201661:
"ukáž mi podnikateľa, ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia"

Ukáž mi podnikateľa, ktorý si kúpi vozidlo za desaťtisíce € aby ho najskôr nechal dva-tri roky postávať na dvore a až keď nie je fungl, tak ho pošle na stavbu.
Reakcia na: N/A #201667:
predpokladam, ze ked "mechanical project" je s scope tohto IRIS cert, tak vyrbaju podla platne EU normy, t.j. nieco ako COC v pripade dovozu auta/motorky vyrobenej mimo EU.
Reakcia na: diwi #201664:
Čo má IRIS so schvaľovaním vozidla? Je to len obyčajný certifikát na procesy vo firme ako je ISO.
Reakcia na: Solider #201639:
861? Takt? Neviem, kto o tom uvažoval, ale pochybujem, že ZSSK. O 861 na cigánskej nepadla nikdy zmienka.
Reakcia na: Gryzly65 #201661:
suhlas pre SK podmienky zo zvyky, ale neplati o efektivite prace, tot v Rakusoch bezne vidiet stroje ktore obsluhuje 1 clovek, a u na by ttam bol cely mikrobus obchendovacov.
Reakcia na: Dispecer #201662:
Ak ma Skoda Transportation stale platny IRIS certifikat, tak by to nemal byt problem uznas v ramci EU, vratane Slovenska,

http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/spolecnosti-skoda/skoda-transportation-as/Contents.2/0/8C23A2F56FDEEADAB8AD900847483F18/resource.pdf

podla mna lokalne testovanie je HOAX ako zplatit 50 ludi fulltime zbytocne
Reakcia na: Ámos #201657:
Zial, zmluva je postavena zle. RJ to obchadza tym ze v zmluve sa iba pise ze vozidla infosystemom musia byt vybavene (co su), nie ze sa musi aj pouzivat. Rovnako obchadza povinnost prevadzkovat prvu triedu - formalne tam je, ale v praxi nie je tarifne nijak odlisena.
Reakcia na: diwi #201646:
Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Reakcia na: diwi #201654:
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
Reakcia na: TheFiftik107 #201643:
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
Reakcia na: diwi #201646:
presne preto mame drazny urad, aby mali ludia pracu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.