Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
k tomu schvalovaniu, ... ak ma vozidlo EU certifika o sposobilosti, naco je potrebna opatovna certifikacia nasim schvalovacim organom? Nerozumiem tomu, aby sa tam zivilo dlasich 50 uradnikov, technikov predpokladam je tam mizive percento, co to realne vedia posudit...
Prvá začne jazdiť niekedy v októbri - novembri, ale najprv bude musieť nabehať tisíce km skúšobných jázd za účelom schválenia typu. Sériovo začnú jazdiť najskôr budúci rok na jar.
byvam na racianskom myte, dost by to pomohlo keby zacali uz jazdit nove elektricky, ale som zvedavy o kolko budu potom tichsie, lebo teraz je to dost zle
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos