a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
k tomu schvalovaniu, ... ak ma vozidlo EU certifika o sposobilosti, naco je potrebna opatovna certifikacia nasim schvalovacim organom? Nerozumiem tomu, aby sa tam zivilo dlasich 50 uradnikov, technikov predpokladam je tam mizive percento, co to realne vedia posudit...
Prvá začne jazdiť niekedy v októbri - novembri, ale najprv bude musieť nabehať tisíce km skúšobných jázd za účelom schválenia typu. Sériovo začnú jazdiť najskôr budúci rok na jar.
byvam na racianskom myte, dost by to pomohlo keby zacali uz jazdit nove elektricky, ale som zvedavy o kolko budu potom tichsie, lebo teraz je to dost zle
Napriek tomu neverim ze pri ZSSK by doslo k zavedeniu takeho CP aky je tam dnes - mimochodom, cisty 30 minutovy interval nemaju nikde v SR (ani len na koridoroch), cokolvek pod hodinu sa uz riesi nahodnym intervalom.
To ovsem neznamena ze chyba je na strane ZSSK, samozrejme ze aj oni by vedeli robit tu dopravu lepsie keby si tam stat objednal taky rozsah vykonov ako u RJSK.
Kto povedal, že nedalo? Boli tam uvažované 861, pripravovala sa na celej sieti intervalová doprava. Teda vlastne to s čím „prišiel“ on. A toľko mediálnej pozornosti, koľko sa mu dostalo, sa za akýkoľvek i pozitívny počin štátnej spoločnosti nikdy nedostalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos