Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #201639:
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
Reakcia na: Andreas.Papak #201636:
raz maju zmluvu, ze to maju mat tak to maju mat. To v akom stave prevadzkoval vlaky predosli dopravca je irelevantne.
Reakcia na: Mikimaus #201631:
treba sa stazovat na MD, mali by dostat pokutu.
Reakcia na: AAA #201651:
Tie zmeny sa nerobili pre RJ.
Marek1978: zábery ako z 80tych rokov. , LIAZ a V3S v plnom pracovnom nasadení ☺
Reakcia na: AAA #201651:

Ved nikde netvrdim opak.
Reakcia na: 810zssk #201641:
Lenže ten interval umožnili určité zmeny na infraštruktúre vykonané ŽSR.
Reakcia na: Marek1978 #201649:
v eteri uz boli min 6801, 02, 03, 04 a 06.
Reakcia na: Palco #201648:
ano, dosli zatial tusim 3ks
Mimochodom,písalo sa ,že prichádzajú nové kl´baky SOR 31,videl ich už niekto?Nikde nevidím žiadne fotky,sú už vo vozovni???
Reakcia na: diwi #201646:
Tak neviem o tom, zeby mali nase elektricky akykolvek certifikat ci povolenie jazdit kdekolvek, kedze este ani 1 nie je hotova 🙂
Reakcia na: Mike #201644:
k tomu schvalovaniu, ... ak ma vozidlo EU certifika o sposobilosti, naco je potrebna opatovna certifikacia nasim schvalovacim organom? Nerozumiem tomu, aby sa tam zivilo dlasich 50 uradnikov, technikov predpokladam je tam mizive percento, co to realne vedia posudit...
Reakcia na: Mike #201644:
je mi jasne ze tento rok sa ich este nedockam
Reakcia na: TheFiftik107 #201643:
Prvá začne jazdiť niekedy v októbri - novembri, ale najprv bude musieť nabehať tisíce km skúšobných jázd za účelom schválenia typu. Sériovo začnú jazdiť najskôr budúci rok na jar.
Reakcia na: diwi #201642:
byvam na racianskom myte, dost by to pomohlo keby zacali uz jazdit nove elektricky, ale som zvedavy o kolko budu potom tichsie, lebo teraz je to dost zle
Reakcia na: Solider #201639:
Napriek tomu neverim ze pri ZSSK by doslo k zavedeniu takeho CP aky je tam dnes - mimochodom, cisty 30 minutovy interval nemaju nikde v SR (ani len na koridoroch), cokolvek pod hodinu sa uz riesi nahodnym intervalom.

To ovsem neznamena ze chyba je na strane ZSSK, samozrejme ze aj oni by vedeli robit tu dopravu lepsie keby si tam stat objednal taky rozsah vykonov ako u RJSK.
Reakcia na: Andreas.Papak #201638:
Informacny system maju aj 812 ktore tam jazdili dost dlho 🙂
Reakcia na: Ámos #201622:
Kto povedal, že nedalo? Boli tam uvažované 861, pripravovala sa na celej sieti intervalová doprava. Teda vlastne to s čím „prišiel“ on. A toľko mediálnej pozornosti, koľko sa mu dostalo, sa za akýkoľvek i pozitívny počin štátnej spoločnosti nikdy nedostalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.