Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Gryzly65 #201661:
suhlas pre SK podmienky zo zvyky, ale neplati o efektivite prace, tot v Rakusoch bezne vidiet stroje ktore obsluhuje 1 clovek, a u na by ttam bol cely mikrobus obchendovacov.
Reakcia na: Dispecer #201662:
Ak ma Skoda Transportation stale platny IRIS certifikat, tak by to nemal byt problem uznas v ramci EU, vratane Slovenska,

http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/spolecnosti-skoda/skoda-transportation-as/Contents.2/0/8C23A2F56FDEEADAB8AD900847483F18/resource.pdf

podla mna lokalne testovanie je HOAX ako zplatit 50 ludi fulltime zbytocne
Reakcia na: Ámos #201657:
Zial, zmluva je postavena zle. RJ to obchadza tym ze v zmluve sa iba pise ze vozidla infosystemom musia byt vybavene (co su), nie ze sa musi aj pouzivat. Rovnako obchadza povinnost prevadzkovat prvu triedu - formalne tam je, ale v praxi nie je tarifne nijak odlisena.
Reakcia na: diwi #201646:
Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Reakcia na: diwi #201654:
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
Reakcia na: TheFiftik107 #201643:
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
Reakcia na: diwi #201646:
presne preto mame drazny urad, aby mali ludia pracu ?
Reakcia na: Solider #201639:
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
Reakcia na: Andreas.Papak #201636:
raz maju zmluvu, ze to maju mat tak to maju mat. To v akom stave prevadzkoval vlaky predosli dopravca je irelevantne.
Reakcia na: Mikimaus #201631:
treba sa stazovat na MD, mali by dostat pokutu.
Reakcia na: AAA #201651:
Tie zmeny sa nerobili pre RJ.
Marek1978: zábery ako z 80tych rokov. , LIAZ a V3S v plnom pracovnom nasadení ☺
Reakcia na: AAA #201651:

Ved nikde netvrdim opak.
Reakcia na: 810zssk #201641:
Lenže ten interval umožnili určité zmeny na infraštruktúre vykonané ŽSR.
Reakcia na: Marek1978 #201649:
v eteri uz boli min 6801, 02, 03, 04 a 06.
Reakcia na: Palco #201648:
ano, dosli zatial tusim 3ks
Mimochodom,písalo sa ,že prichádzajú nové kl´baky SOR 31,videl ich už niekto?Nikde nevidím žiadne fotky,sú už vo vozovni???
Reakcia na: diwi #201646:
Tak neviem o tom, zeby mali nase elektricky akykolvek certifikat ci povolenie jazdit kdekolvek, kedze este ani 1 nie je hotova 🙂
Reakcia na: Mike #201644:
k tomu schvalovaniu, ... ak ma vozidlo EU certifika o sposobilosti, naco je potrebna opatovna certifikacia nasim schvalovacim organom? Nerozumiem tomu, aby sa tam zivilo dlasich 50 uradnikov, technikov predpokladam je tam mizive percento, co to realne vedia posudit...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.