Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #196403:
Ja by som osobne radsej potiahol okolo Eurovei/SND (este by aj tetky na oil street mali pekny vyhlad na moderny bratislavsky nosny system ?)
Reakcia na: Peter6607 #196408:
Pokial tam nikto nenamoci si nemyslim ze tam zaregistrujem dajaky smrad, ale zda sa ze mas lepsi nos ako ja (ja ho mam cely cas zapchaty ?)

Inac preco bol tvoj prispevok odstraneny ?? lol
Reakcia na: Solider #196405:
Chapem ta dobre? ET pojde zo Safka po Dostojevskeho albo popri Eurovei, pri krizovatke z odboci doprava na Mlynske Nivy kde pokracuje dalej smerom na Prievoz, ET odboci dolava a prejde pred stanicnou budovou, potom opät dolava tam niekde kde teraz stoju abusy/tbusy, a potom zase odboci doprava na Karadzicovu?
V tom pripade je trasa po Tovarenskej kratsia, a elektricka nemusi ist ostrymi oblukmi, co sa rovna vyssia rychlost
Reakcia na: Error 0x007 #196407:
Keby si vedel, čo ten voz skrýva. Počnúc kabínkou, cez rám a končiac otrasným, zapáchajúcim interiérom.
Reakcia na: Peter6607 #196406:
Hmm, zaujimave ? lebo vzdy ked som s tym isiel tak sa my pacilo aky je pekne tichy ?
Reakcia na: Error 0x007 #196402:
Veď trať na Mlynských nivách pôjde popred súčasnú i navrhovanú budovu AS.
Reakcia na: Error 0x007 #196401:
je to absenciu naprav RABA ?
Reakcia na: Error 0x007 #196399:
a kam by si chcel na Dostojevskeho vopchat segregovanu trat ?
Reakcia na: Solider #196400:
Hento som iba navrhoval keby sa rozmyslalo o elektricke ktora by presla rovno pred budovou AS
Otakzka pre troflakov:
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?
Reakcia na: Error 0x007 #196389:
Nemusí ísť po Továrenskej. Na križovatke Karadžičova – Mlynské nivy sa napojí na prievozskú radiálu.
Reakcia na: Ámos #196398:
? Na co by jazdili pod zemou? Elektricka ktora jazdi na segregovanej drahe nestoji v zapche, teda aspon to vtedy kym nepride dajaky tropik v poršatku a zablokuje drahu... Teda ja zvycajne nevidim auta jazdit po elektrickovej drahe (teraz nemyslim priecestia!)
Reakcia na: Error 0x007 #196397:
pri predpoklade ze by boli podzemou.
Reakcia na: Ámos #196391:
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Reakcia na: 810zssk #196393:
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
Reakcia na: 810zssk #196394:
a veeela vela vela EU fondov 😃
Reakcia na: Ámos #196391:
Tam sa ziada aj trolejbus aj elektricka.
Reakcia na: Error 0x007 #196389:
Ved samotna Karadzicova je velmi blizko AS, naco zachadzka?
Reakcia na: Ámos #196391:
samozrejme dvojklbove trofle by podnik nakupil az vtedy, keby prvy prototyp vyrobil SOR ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.