Chapem ta dobre? ET pojde zo Safka po Dostojevskeho albo popri Eurovei, pri krizovatke z odboci doprava na Mlynske Nivy kde pokracuje dalej smerom na Prievoz, ET odboci dolava a prejde pred stanicnou budovou, potom opät dolava tam niekde kde teraz stoju abusy/tbusy, a potom zase odboci doprava na Karadzicovu?
V tom pripade je trasa po Tovarenskej kratsia, a elektricka nemusi ist ostrymi oblukmi, co sa rovna vyssia rychlost
Otakzka pre troflakov:
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?
? Na co by jazdili pod zemou? Elektricka ktora jazdi na segregovanej drahe nestoji v zapche, teda aspon to vtedy kym nepride dajaky tropik v poršatku a zablokuje drahu... Teda ja zvycajne nevidim auta jazdit po elektrickovej drahe (teraz nemyslim priecestia!)
Neviem, ale pochybujem ci by mal trofel dostatocnu kapacitu. Elektricka ma ovela vacsiu (nove Skody viac ako dvojnasobnu oproti troflom)... a hlavne by nestali v zapchach...
Neviem, iba ma to tak napadlo aby ET presla rovno pri AS...
A co tak obratisko pre eliny pri AS tak ako to maju aj trofle? Bolo by to vhodne aj v pripade vyluky...
samozrejme dvojklbove trofle by podnik nakupil az vtedy, keby prvy prototyp vyrobil SOR ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Cim to je ze 6639 jazdi takmer bezhlucne? Je to kvoli napravam HN2? Lebo je to pekny priklad ake mozu byt trolejbusy tiche oproti autobusom (len interier trochu hrkota) ?