Reakcia na: VLK #194266:
jediny dalsi udaj na overenie je telefonne cislo... isteze, listok je viazany na telefonne cislo, vpodstate by sa stacilo preukazat ze mam telefon s tymto telefonnym cislom, a ze ci je nanho kupeny listok uz ma DPB vo svojom systeme...vie sa dostat a overit revizor k telefonnemu cislu telefonu co drzi v ruke?
ale pri IQ a ochote revizorov... nuz... ja sa divim ze poniektori z nich vedia citat...
isteze pod dohladom sa kazdy sprava inak...
Dokonca je električka navrhnutá tak, aby sa v budúcnosti počas prevádzky električky mohlo rovno budovať metro bez rozsiahlých obmedzení...
to je ten základný a zásadný rozdiel, ktorý spočíva v rýchlosti prepravy. to čo mi je neatraktívne na prestupovaní a zvážaní sa vykompenzuje rýchlosťou metra (segregovanej dopravy), čiže v cieli budem v konečnom dôsledku skôr a v prospech toho som ochotný vzdať sa komfortnu v podobe bezprestupvioej jazdy. Električka toto nespĺňa a návrh ÚP chce segregovaný NS MHD vypustiť úplne podobne ajo pojem nosného systému.
jediná kritika bola na adresu vedenia mesta a prezentovaného návrhu.
Marcelllooo
naprojektovaná trať električky do Petržalky nie je segregovaná, lebo je povrchová s úrovňovým križovaním priečných komunikácií (nielen cestných). nie je bezbariérová, lebo tvorí bariéru iným dopravným ťahom, okrem ciest sú to napríklad cyklotrasy, pešie ťahy, chodníky, ak ideme do ríše zvierat, tak aj Chorvátske rameno ako prírodný biokoridor regionálneho významu. vysúťažená električka nie je kapacitná, aj keď je kapacitnejšia ako autobus.