Reakcia na: VLK #194277:
Tým, že navrhuje vypustiť text o nosnom systéme a segregovanej dráhe a nebude s ním do búdúcna počítať. je to zámerný odklon. podobné rozhodnutie urobili v Modre pred 150 rokmi ohľadom železnice. Dodnes je modrianska hlavná stanica v Pezinku...Električka do Petržalky je navrhnutá a naprojektovaná zle. Spolu s vyvolanými stavbami. Preto má taký odpor, lebo je to zlý projekt.
Fakty si môžeš prečítať v štúdii VÚD, ktorý to komplexne zhodnotil a posúdil ešte v roku 2005. Dnes máme koniec roku 2013 a jeho predpovede sa napĺňajú. Viac ako električku mesto potrebuje inteligentne optimalizovanú sieť busov (prestavba na trolejbusové trate).
CBA neviem akým spôsobom a metodikou bola rátaná, ale vyzerá to, že to bolo švindolované (podobne ako kreatívne účtovníctvo a vynaliezavosť pri zostavovaní štátneho rozpočtu), kde miesto reálneho výkonu sa rátalo so všelijakými trikmi. Jedným z tých trikov zrejme bolo, že sa uvažuje so zvážaním z celej Petržalky a následnou redukciou ostatných spojov, ako priznal na prerokovaní Ftáčnik.
MatejBA
2.) Metro sa ekonomicky nevyplati. Mozno jedine, ak by to preplatila EU, ale nerad by som zase zivil 20 rokov zbytocnych architektov a inych uradnickov na planovani niecoho, co nebude.
3.) Na jednej strane chces segregovane metro, pretoze elektricka nie je dost segregovana, na strane druhej bojujes proti tomu, aby bol nasyp pred panelakom, kde byvas, aby nemusela krizovat cestu a bola segregovana ?