Reply on: VLK #194289:
čiže potreba vyvinúť nový systém, nové aplikácie, nové verejné zákazky v prospech VLKa, ktorý sa takýmto spôsobom priživí na mestkom rozpočte. ešte by som potreboval vidieť efektívnosť a reálny prínos takto zvýšených nákladov, teda, či to reálnemu výkonu a efektivite revízorov pomôže alebo to ich výkon zhorší a sťaží.
Marcelllooo
naprojektovaná trať električky do Petržalky nie je segregovaná, lebo je povrchová s úrovňovým križovaním priečných komunikácií (nielen cestných). nie je bezbariérová, lebo tvorí bariéru iným dopravným ťahom, okrem ciest sú to napríklad cyklotrasy, pešie ťahy, chodníky, ak ideme do ríše zvierat, tak aj Chorvátske rameno ako prírodný biokoridor regionálneho významu. vysúťažená električka nie je kapacitná, aj keď je kapacitnejšia ako autobus.