Síce starý článok možno tu už bol aj rozoberaný, ale zaujala ma táto veta z neho: "Napríklad mesto Bratislava už má v zásobe pripravené viaceré projekty. Jedným z nich je oprava električkovej trate z centra do mestskej štvrte Dúbravka za 11 miliónov eur."
Takže nakoniec uvažujú o rekonštrukcii Tunel - Dúbravka? Pokiaľ viem úsek Tunel - Karlova Ves bo len v úvahe, že ak by ostali peniaze... Alebo to len zle napísali?
ale v pripade, ze by si kupou novych elektriciek nedokazal nahradit aspon rovnaky pocet, aky by si vyradil generalnou opravou, nema zmysel o tom polemizovat. A uprimne, ked boli peniaze na kupu elektriciek, tak sa investovali do autobusov, kedze v tom case boli na tom horsie. Teraz sa max. kupia z penazi na Filialku, ak nieco zostane z toho zvysku co rozkradnu (verim v aspon 5 ci 6 vozov na jar 2014)
čo ja viem...ale tak či tak bude treba niekedy kúpiť nové vozy (btw,to že sa nedajú dať nové električky na rozchod 1000 mm sú len klamstvá a výhovorky. Keď to dokázali spraviť Chorváti a Fíni tak aj tu sa to bude dať)
Cize podla teba by bolo lepsie nechat modernizacie tak a kupit realne o 3/4 menej vozov? (kedze 1 modernizacia 2xT3 moze stat viac-menej polovicu novej elektricky [presne cisla z hlavy neviem])
Hlavny probem je, co som si vsimol, ze tie tlacidla na dverach su bud dotykove alebo s nizkym zdvihom (cize staci minimum sily pouzit) a mnoho ludi to tlaci plnou silou "co ak nezaregistruje" a stlacaju to ak keby tlacili citron rukou
no finančne je ten rozdiel určite veľký a preto by sa peniaze mali šetriť . Generálne opravy sú len zbytočne do povetria vyhodené peniaze a zdržujú modernizáciu vozového parku
ja len nepochopím,prečo sa v bratislave peniaze vyhadzujú na kraviny ako sú modernizácie na typ T3P. Tie peniaze mohli ísť už dávno na nové električky...a to že sa nedajú nové električky dať na rozchod 1000 mm sú len sprosté výhovorky a klamstvá. V Helsinkách majú rozchod kolajníc 1000 mm a dávno majú nízkopodlažné električky, v Záhrebe to isté. Bratislava mohla mať už dávno nízkopodlažné električky ?
Vďaka za ujasnenie. Nie som len uplne obycajny cestujuci, preto sa pytam ze kedy sa mozem branit ak na mna nejaky "mudry" vodic zacne hulakat ze co som si nestlacil tlacidlo... Bo stalo sa mi, a bol som ticho vtedy. V Citelise, davnejsie. Trolejbusy a elektricky neriesim, tam stlacam vzdy ak vidim dopytove tlacidlo vo voze.
Bola ďalšia v poradí na kompletnú modernizáciu na typ T3P s dosadením novej výzbroje TV progres, akurát došli peniaze (tušim chýbajú práve na spomínanú výzbroj). A tak sa čaká a čaká...
kĺb sor je v tomto celkom dobrý, aj preto tam 99% vodičov používa vždy dopyt. Lebo na prístrojovke vždy vidí, pri ktorých dverách stlačil cestujúci dopyt, alebo znamenie, pričom dvere otvárajú obe tlačidlá. (Áno, mohlo by to byť zjednotené).
Čo sa týka tých tlačidiel na dverách, tie sa už ľúbia kaziť, sem tam vypadnú teda že to nefunguje vôbec, alebo časté sú aj prípady že sa doslova stláčajú samé..
A osobne zvnútra radšej používam tlačidlá na tyči, lebo aj ak nestojím 30 cm od dverí tak si to tlačidlo ľahko stlačím a kým vystúpim tak už sú dvere otvorené. Kdežto ak sa predieram k dverám a dopytové tlačidlo by som si mal stlačiť až priamo na nich, potom ešte musím čakať kým sa dvere otvoria a to sú už niektorí vodiči nervózni a zvonia... Takže stlačením dopytu na madle sa šetria sekundy ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pilgrim