Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #167213:
odbočenie na Dostojevského je ťažko nahraditeľné a jeho zrušenie je podľa môjho názoru nezmysel. Ani neviem ako to je tam teraz - je tam dvojitý odbočovací alebo je pravý čisto na odbočenie na Vajanského ?
Reakcia na: ivanbuto #167242:
kraaaasne si si vo svojom prispevku zodpovedal preco je teraz diskusia ohladne PKO totalne zbytocna. mesto nema na investora absolutne _ziadne_ paky snad vyjma spominaneho UPN, a ani to nie .. cize jedine snaha sa dohodnut s nim, ale to nie je mozne .. takto mesto zablve 30 mio euro a nebude mat nic, len nutenu spravu ..

co sa kedy vyvodilo voci zodpovednym ?!? vsak je to vsetko v sulade so zakonom. moralku tu nikto neriesi. cize mesto zase len mrha peniaz.

ad most, vsak o tom celu dobu pisem, ze ta zelezna konstrukcia neni chranena a ze staci to urobit ako pri moste marie valerie

diskusia je fajn, ale ked je mozne nieco zmenit, pri PKO sa neda zmenit uz nic. a naopak mesto robi veci este horsie a horsie.

Re #167252 intony: ale v pohode vyslo .. vid tu...

http://www.alfa04.sk/userfiles/image/Dunaj%20ufo13%2015.jpg

viac tunak
http://www.alfa04.sk/Aktuality/sk#k81
Reakcia na: Peon #167259:
To, že súčasné cestovné doby nepridávajú električkám na atraktivite, mi jasné. Ja s obmedzovaním nesúhlasím, napísal som len, s čím sa pravdepodobne kalkulovalo.
Reakcia na: Peon #167258:
Je dobré vnímať veci v širších súvislostiach, ale OK. Dubovú, Hroboňovu a Sokolskú nepovažujem za zvlásť významné ciele. Časť cestujúcich využíva 34 na presun s prestupom do východnej časti mesta a túto úlohu čiastočne plní aj linka 1.
Reakcia na: Peon #167258:
A ešte porovnanie jazdnej doby (trmácanie sa cez Karlovku vďaka km vzdialenosti, počtu zastávok a semafórov totiž nejaký čas trvá):

a) Z "Pri kríži" na Račianske mýto:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 22 minút
(rozdiel 11 minút v neprospech električky)

b) Z "Račianske mýto" na Pri kríži:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 26 minút
(rozdiel 7 minút v neprospech električky)

Zvyšné neďaleké zastávky 5 vs. 34 nejdem porovnávať. Väčšinou mi to tiež vychádza v neprospech električky.

Popri ekologickosti električiek treba brať do úvahy aj ich "zraniteľnosť". Stačí porucha či "ťukes" s autom na karloveskej radiále a sme "nahratí"... A údržba električkových tratí tiež niečo stojí - ale nie som proti električkám!

A na trase 34-ky za bežných okolností tuším (V SEDLE URČITE) nebývajú zápchy (čiže jazdná doba viac-menej sedí). Takže ani argument "autobus stojí v zápche, zatiaľ čo električka ide" tu neobstojí.

Spoločný úsek 34+83 v preklade vytváral interval 7,5 minúty. Po novom je to 15 minút (t.j. samotná 83-ka), čiže o 50 % menej spojov. Fakt "super"...

Čo myslíš - povedie táto zmena na 34-ke k zvýšeniu podielu MHD oproti IAD? Skôr naopak...
Reakcia na: intony #167256:
Uvádzam zoznam zastávok 34-ky (za Patrónkou), ktoré nie sú dostupné električkovými linkami 1 a 5:

a) obsluhuje ich 83-ka: "Dubová, Hroboňova, Sokolská, SAV, Hodžovo nám."
b) neobsluhované: "Predstaničné nám., Karpatská"

No a zvyšné sú v pešej dostupnosti od zastávok linky 5: "Račianske mýto, Povraznícka, STU, Nám. 1. mája, Hodžovo nám."

V akej súvislosti ťa napadla linka č. 1?
Reakcia na: intony #167256:
to je šťastie Dúbravčanov, aspoň zatiaľ. Nikto neručí za to, že od septembra sa redukcie nedotknú aj električiek, žeby sa v sedle šlo na 15min.
Reakcia na: Peon #167216:
Na druhej strane, v sedle chodia z Dúbravky poloprázdne električky a nimi sú dostupné všetky 34-kové destinácie okrem oblasti Patrónky. Takže, nech sa páči, 1 a 5 jazdia.
Reakcia na: Solider #167254:
choď zajtra do mesta a skús to ? ? ? potom mi pošli SMS, že koľko je kaucia ?
Reakcia na: Ike #167253:
Samotné vztýčenie pravej ruky nie je porušením zákona 😃
Reakcia na: AAA #167248:
tak hajlovanie na zastávke je na hrane zákona, neviem ako mimo nej ?
Reakcia na: aquila #167213:
Ak by boli pruhy pre autá, lávky pre chodcov a cyklistov na by mohli byť široké maximálne 3 metre, čo postačujúce nie je.
V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
Reakcia na: aquila #167213:
Na IAD na Starom moste zabudni.
Reakcia na: genu #167220:
Tak pre nich nepremávaj a buď nezamestnaný, ty drúk. Tí vlčáci ti dávajú žrať, či sa to to páči alebo nie.

Vlčáci sa ti nepáčia, vodiči z východu sa ti nepáčia, ty budeš mať asi fest veľký komplex.

P.S.: Autor príspevku má odjazdených 10 rokov ako vodič v DPB a je rodený Bratislavčan v zo všetkých koliem minimálne tretej generácii.
Reakcia na: frenky #167148:
A hile&ride je aj niekde na hrane obchádzania zákonov.
Reakcia na: Hug0 #167244:
? máš u mňa pivo! ?
Reakcia na: ivanbuto #167242:
asi budem zas sprostý ale opýtam sa, že do kedy budeme diskutovať? Pol roka si budú ľudia, mesto a pamiatkari posielať odkazy cez médiá, že treba diskutovať, potom bude nejaké sedenie, debata, ak čert dá, príde tam Slávik zaplakať, že on chce metro a, že zas žaluje bla bla bla... podebatí sa a ide sa domov a záver bude zas iba "treba diskutovať"... o Petržalskej električke diskutujeme od roku 2000. Od roku 2000 do roku 2008 všetci spali (?), vychádzali iba v novinách nákresy električkovej trate a fotky električiek aké premávajú na západe. 8 rokov sa hovorilo iba o električke, potom došiel TEN-T, potom duálny systém, potom električko-vlak (tram-train) a stále sa nevie čo sa má postaviť, kedy a hlavne za čo? Na februárovej debate v Alfe v Petržke spomínali myslím, že koniec marca či apríla, že majú podať do EÚ návrh či čo a že ak to nestihnú, tak až v druhom balíku pre ďalšie programové obdobie sa budú uchádzať o dotácie. Tak ma napadla otázka, že či to stihli vôbec? Inak tam aj padla dobrá poznámka od Fabora, že tento "náš" TEN-T nie je jediný, ktorý sa uchádza o peniaze a že ich je viac, pričom nie všeky dostanú zelenú. A najlepšia poznámka, ktorá zjavne furt uniká, že ten korido Paríž - Viedeň má pokračovať do Budapešti a toto do BA je iba odbočka, ktorá môže pokojne vypadnúť.
...tak sory, prečo já deb liezol do tohto pidrb.. fóra, tie názory, fakt grcy. A to som chcel iba nájsť svôj spoj...
Reakcia na: no.ev.di. #167239:
"ale Hrad nepotrebujú ľudia ku každodennému životu ako most"

Jak že nie a ten čo tam je zamestnaný ? Tak ani most není potrebný pôjdeme plťkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.