odbočenie na Dostojevského je ťažko nahraditeľné a jeho zrušenie je podľa môjho názoru nezmysel. Ani neviem ako to je tam teraz - je tam dvojitý odbočovací alebo je pravý čisto na odbočenie na Vajanského ?
kraaaasne si si vo svojom prispevku zodpovedal preco je teraz diskusia ohladne PKO totalne zbytocna. mesto nema na investora absolutne _ziadne_ paky snad vyjma spominaneho UPN, a ani to nie .. cize jedine snaha sa dohodnut s nim, ale to nie je mozne .. takto mesto zablve 30 mio euro a nebude mat nic, len nutenu spravu ..
co sa kedy vyvodilo voci zodpovednym ?!? vsak je to vsetko v sulade so zakonom. moralku tu nikto neriesi. cize mesto zase len mrha peniaz.
ad most, vsak o tom celu dobu pisem, ze ta zelezna konstrukcia neni chranena a ze staci to urobit ako pri moste marie valerie
diskusia je fajn, ale ked je mozne nieco zmenit, pri PKO sa neda zmenit uz nic. a naopak mesto robi veci este horsie a horsie.
Re #167252 intony: ale v pohode vyslo .. vid tu...
To, že súčasné cestovné doby nepridávajú električkám na atraktivite, mi jasné. Ja s obmedzovaním nesúhlasím, napísal som len, s čím sa pravdepodobne kalkulovalo.
Je dobré vnímať veci v širších súvislostiach, ale OK. Dubovú, Hroboňovu a Sokolskú nepovažujem za zvlásť významné ciele. Časť cestujúcich využíva 34 na presun s prestupom do východnej časti mesta a túto úlohu čiastočne plní aj linka 1.
A ešte porovnanie jazdnej doby (trmácanie sa cez Karlovku vďaka km vzdialenosti, počtu zastávok a semafórov totiž nejaký čas trvá):
a) Z "Pri kríži" na Račianske mýto:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 22 minút
(rozdiel 11 minút v neprospech električky)
b) Z "Račianske mýto" na Pri kríži:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 26 minút
(rozdiel 7 minút v neprospech električky)
Zvyšné neďaleké zastávky 5 vs. 34 nejdem porovnávať. Väčšinou mi to tiež vychádza v neprospech električky.
Popri ekologickosti električiek treba brať do úvahy aj ich "zraniteľnosť". Stačí porucha či "ťukes" s autom na karloveskej radiále a sme "nahratí"... A údržba električkových tratí tiež niečo stojí - ale nie som proti električkám!
A na trase 34-ky za bežných okolností tuším (V SEDLE URČITE) nebývajú zápchy (čiže jazdná doba viac-menej sedí). Takže ani argument "autobus stojí v zápche, zatiaľ čo električka ide" tu neobstojí.
Spoločný úsek 34+83 v preklade vytváral interval 7,5 minúty. Po novom je to 15 minút (t.j. samotná 83-ka), čiže o 50 % menej spojov. Fakt "super"...
Čo myslíš - povedie táto zmena na 34-ke k zvýšeniu podielu MHD oproti IAD? Skôr naopak...
Na druhej strane, v sedle chodia z Dúbravky poloprázdne električky a nimi sú dostupné všetky 34-kové destinácie okrem oblasti Patrónky. Takže, nech sa páči, 1 a 5 jazdia.
V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike