Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 44 #167277:
bez asistencie by ani cuvat nemal, este ak ma ludi
Chcem podakovat vodicovi trolejbusu 207 zo vcera poobedia. Zo zastavky Hodzovo nam. omylom siel s cestujucimi smerom na Stefanikovu. Za autobusovou zastavkou, zhruba na urovni kde konci prez. palac a zacina zahrada sa spamatal. V plnej popoludnajsej spicke to dokazal pomaly BEZ ASISTENCIE (!) vycuvat az na uroven odbocenia na Palisady, kde prehodil zberace a pokracoval v jazde. Vysluzil si nadavky od POLICAJTA v sluzbe a POTLESK od cestujucich v tro***use!

RESPECT!

? ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #167273:
Ticho je, ale kuloárne informácie hovoria, že sa dohodli nasledovné projekty do roku 2013(15):
1. Prepojenie koridorov TEN-T 17 v úseku Predmestie - Filiálka
2. Tram-Train Janíkov Dvor-Hlavná stanica (zámerne píšem celý názov projektu) v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova
3. Zahustenie žel. zastávok
4. Čosi zo zabezpečovaním zariadením
Reakcia na: aquila #167208:
Prvá etapa má isté pozitíva. Jednak bude prekonaná najväčšia prekážka, totižto Dunaj, jednak na premávku po NH vystačíš plus mínus so súčasným vozidlovým parkom (11 a 13 určite, na 12-ke bude asi treba jednu súpravu navyše a na 14-ke možno jedno navyše alebo prejazd zo 17 ako na linke 8 kvôli prestávkam). Okrem toho sa jasne ukáže pár vecí:
- električka z NH neskončí na Šafku, ako si to mnohí vrátane najmenej jedného člena dopravnej komisie predstavujú
- električka nespôsobí nijaké zápchy na Šafku, ako si to ... atď.
- ľudia zistia, že je rýchlejšie napr. z 83 prestúpiť, než stáť v zápche na Novom moste
- časť cestujúcich bude mať zjednodušenú dopravu zrušením jedného prestupu
Reakcia na: pressburger #167266:
600x210 mm
Reakcia na: no.ev.di. #167246:
Kancelária pre uvádzanie románových príbehov na pravú mieru uvádza:
1. aquila a ivanbuto debatujú o verejnej diskusii k PKO, nie o verejnej diskusii k NS MHD. Vo veci PKO si myslím, že najprv predať pozemok pod budovami a potom diskutovať je riadne švihnuté. Ak niekomu z tých, ktorí dvihli ruku za predaj pozemkov, nebolo jasné, že PKO tam nezostane (minimálne nie s dovtedajšími funkciami), mali by ho vyhlásiť za nespôsobilého na právne úkony.
2. Od roku 2000 do roku 2008 všetci nespali, v roku 2005 sa rozhodlo o vybudovaní NS na báze električky a v roku 2007 bolo verejné pripomienkovanie.
3. V Alfe a ďalších diskusiách sa hovorilo, že do konca marca sa mesto musí rozhodnúť, či sa bude o peniaze uchádzať. Projekt treba podať tuším do konca júna. Je pravda, že magistrát je už nejako dlho ticho a je to škoda, pretože sa rozdrapujú len kadejakí tiežodborníci a tí, ktorí sú na TEN-T nejako zainteresovaní.
Reakcia na: aquila #167262:
Myslím, že nemáš všetky informácie, tých právne sporných krokov bolo urobených viac... mesto má pák niekoľko. Neviem, z čoho vychádzaš pri 30 mil. Eur, je to skôr strašiak ako niečo reálne.
Reakcia na: pressburger #167266:
Čo je podľa teba klasická linková tabuľa? Za posledných 50 rokov ich bolo niekoľko typov, ale asi myslíš tú žltú, prípadne bielu pre expresy, posledné pred elektronickými tabuľami...
Reakcia na: Peon #167259:
aha takze karlovla MUSI chodit elektrickou, kym dubravke to uz nevonia? Aj 133 som skor v meste ako elektrickou ...
Reakcia na: Sommelier #167263:
smer na dostojevskeho rad z mesta je velmi lahko nahraditelny .. len bude vyssia zataz 29 augusta .. tot vsjo ..

sturova ani pocas najvacsich spiciek neni nejako extra zapchata .. cize pohoda klid ...

a ak by sa nahodou postavila petrzalska radiala, tak si myslim, ze aj zrusenie elektricky na nabrezi by bolo OK, kedze tam fakticky neni zastavka a elektricky by sa tak "netriestili" a safko by bolo obsluzene linkou z petrzalky ..
Reakcia na: intony #167264:
bolo to vratane domcekov, precitaj si tu spravu alfa 04 ..

kazdopadne je mi az do placu, ze v roku 2005 bolo navrhnute nieco taketo ..

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971&query=nosn%C3%BD+syst%C3%A9m&p1=51737

mohol sa vyuzit developersky boom, konjuktura a nezadlzena bratislava ...

teraz je o 6 rokov neskor a nic z toho .... ked som pred volbami na tomto fore pisal, ze durkovsky bude pohroma pre bratislavu a nebude ani len zakopnute do zeme ohladne elektricky, tak ma tu temer vsetci vysmiali ..
Reakcia na: intony #167260:
Na zastávke "Patrónka" je prestup na linky 21, 30, 37, 63, 92/192 (v smere do Dúbravky aj 212).

Zastávka "Dubová" je obsluhovaná iba linkami 34 a 83.

Na zastávke "Hroboňova" je prestup na linky 41, 84, 184.

Zastávka "Sokolská" zas slúži na prestup na linky 32, 204, 206, 209, 212.

A na zastávke "Predstaničné nám." sa prestupuje na 61, 74, 201, 210 (v podstate aj na 2, 3, 8, 13).

V prípade nehradeného výpadku na 83-ke vznikne 30-minútová "diera". ? Zároveň žiadna zo spomenutých zastávok nie je situovaná niekde na poli, žeby tam nič nebolo.
Prosim vas, neviete ake boli rozmery klasickej linkovej tabule?
Reakcia na: Sommelier #167263:
Dva odbocovacie pruhy, jeden na Dostojevskeho, jeden na Vajanskeho. V pripade elektricky sa s lavym cestnym odbocenim na Dostojevskeho rad nerata.
Reakcia na: aquila #167262:
Vratane zachovania mytnych domcekov, vsak ?
Reakcia na: aquila #167213:
odbočenie na Dostojevského je ťažko nahraditeľné a jeho zrušenie je podľa môjho názoru nezmysel. Ani neviem ako to je tam teraz - je tam dvojitý odbočovací alebo je pravý čisto na odbočenie na Vajanského ?
Reakcia na: ivanbuto #167242:
kraaaasne si si vo svojom prispevku zodpovedal preco je teraz diskusia ohladne PKO totalne zbytocna. mesto nema na investora absolutne _ziadne_ paky snad vyjma spominaneho UPN, a ani to nie .. cize jedine snaha sa dohodnut s nim, ale to nie je mozne .. takto mesto zablve 30 mio euro a nebude mat nic, len nutenu spravu ..

co sa kedy vyvodilo voci zodpovednym ?!? vsak je to vsetko v sulade so zakonom. moralku tu nikto neriesi. cize mesto zase len mrha peniaz.

ad most, vsak o tom celu dobu pisem, ze ta zelezna konstrukcia neni chranena a ze staci to urobit ako pri moste marie valerie

diskusia je fajn, ale ked je mozne nieco zmenit, pri PKO sa neda zmenit uz nic. a naopak mesto robi veci este horsie a horsie.

Re #167252 intony: ale v pohode vyslo .. vid tu...

http://www.alfa04.sk/userfiles/image/Dunaj%20ufo13%2015.jpg

viac tunak
http://www.alfa04.sk/Aktuality/sk#k81
Reakcia na: Peon #167259:
To, že súčasné cestovné doby nepridávajú električkám na atraktivite, mi jasné. Ja s obmedzovaním nesúhlasím, napísal som len, s čím sa pravdepodobne kalkulovalo.
Reakcia na: Peon #167258:
Je dobré vnímať veci v širších súvislostiach, ale OK. Dubovú, Hroboňovu a Sokolskú nepovažujem za zvlásť významné ciele. Časť cestujúcich využíva 34 na presun s prestupom do východnej časti mesta a túto úlohu čiastočne plní aj linka 1.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.