Môj názor na obmedzovanie spojov:
27 - zrušiť
34 - ponechať bez zmeny
35 - zrušiť zachádzky na zastávky Hlaváčikova, Veternicová a na Polianky
44 - ponechať bez zmeny respektíve cez týždeň by mohla častejšie zachádzať k NOU
58 - zrušiť prípadne ak by veľa ľudí začalo protestovať tak ju ponechať v úseku ŽST Nové Mesto Bojnická (otáčala by sa vo vozovni Trnávka)
147 - ponechať bez zmeny prípadne v určitom čase napríklad 14:00 až 16:30 ju posilniť
151- zrušiť
A k tej dlho omieľanej 78:Tú by som skrátil buď po novú budovu SND výstupište na zastávke Landererova.Nástupište by bolo spoločné s L801.
27 - zrušiť
34 - ponechať bez zmeny
35 - zrušiť zachádzky na zastávky Hlaváčikova, Veternicová a na Polianky
44 - ponechať bez zmeny respektíve cez týždeň by mohla častejšie zachádzať k NOU
58 - zrušiť prípadne ak by veľa ľudí začalo protestovať tak ju ponechať v úseku ŽST Nové Mesto Bojnická (otáčala by sa vo vozovni Trnávka)
147 - ponechať bez zmeny prípadne v určitom čase napríklad 14:00 až 16:30 ju posilniť
151- zrušiť
A k tej dlho omieľanej 78:Tú by som skrátil buď po novú budovu SND výstupište na zastávke Landererova.Nástupište by bolo spoločné s L801.
Mike
úsek jaskový rad - siemens je plný v špičke pracovných dní...
a na 147 tiež budú isto vypisovať minimálne protestné maily listy, atď, s ňou chodí plno dôchodcov s minimálnou schopnosťou pohybu.. aj keď u 147 tvoria dosť veľké percento naplnenosti turisti, ale tí si na rozdiel od tamžijúcich dôchodcov aspoň cvakajú lístky .. ale tiež cez víkend sú tam spoje kde ide 10 a viac ľudí
ale chyba je aj to že v objeme odjazdených vozokm sa berú všetky abus linky rovnako a po tejto zmene sa ušetrí časť kilometrov, ale kým minibus má priemernú spotrebu 15l/100 km (iveko v kopcoch) - to aj služobné autá vedenia dpb majú vyššiu spotrebu, tam netreba šetriť??
Teda tie náklady budú úplne odlišné, ale v tomto prípade je kilometer ako kilometer...