Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #166975:
Súhlasím, že hlásené zmeny na 34 a 44 sú blbosť. Z 35, 58 a 151 súhlasím, možno by som nechal 35 cez víkend, ale asi len v úseku Kuklovská - Borská. 27 je v súčasnom stave naozaj zbytočná. 147 by som nechal ako je, maximálne by som dal celodenne interval 60 min. 94 by som nechal ako je, no možno by som na ňu dal v sedle sóla. 78 po Euroveu nie je zlý nápad, ale 66 by som nechal ako je. Ušetriť by sa však dalo aj zrušením víkendovej 51, ktorá je pri 60 min. intervale a skrátení po Slimák totál neatraktívna. Možno by som zrušil tiež 54 cez víkend, veď obyvatelia Pri mlyne majú 630 a k žst. Vajnory to zo zastávky Vajnory-nadjazd nie je myslím až tak ďaleko.
Btw, bude tento rok jazdiť 199?
Reakcia na: Mike #166984:
Vsak to je ZSSK system, tiez ide o kilometre, nie kolko to stoji.

Inak sa mi nad tym zastavuje rozum, to su tak neskutocne debilne riesenia.
Reakcia na: no.ev.di. #166977:
Na 44 určite dojde petícia, tam bolo cez víkend bežne okolo 10 ľudí na spoj...
úsek jaskový rad - siemens je plný v špičke pracovných dní...

a na 147 tiež budú isto vypisovať minimálne protestné maily listy, atď, s ňou chodí plno dôchodcov s minimálnou schopnosťou pohybu.. aj keď u 147 tvoria dosť veľké percento naplnenosti turisti, ale tí si na rozdiel od tamžijúcich dôchodcov aspoň cvakajú lístky .. ale tiež cez víkend sú tam spoje kde ide 10 a viac ľudí

ale chyba je aj to že v objeme odjazdených vozokm sa berú všetky abus linky rovnako a po tejto zmene sa ušetrí časť kilometrov, ale kým minibus má priemernú spotrebu 15l/100 km (iveko v kopcoch) - to aj služobné autá vedenia dpb majú vyššiu spotrebu, tam netreba šetriť?? ❓, kĺb. sorka po rovine a bez klímy okolo 45-50, a do kopcov s klímou 70-80l/100 km.
Teda tie náklady budú úplne odlišné, ale v tomto prípade je kilometer ako kilometer...
Reakcia na: Petto #166982:
tu je ten paradox, že kratšia linka-dlhšie vozidlo (L33) a dlhšia, ktorá logicky naberie aj viac ľudí má kratšie vozidlo. Mimochodom, na Molecke by fakt mohol byť nejaký prestupný terminál s obratiskom pre nejakú elinovú linku, ktorá by tam končila, lebo na Molecke vystúpi veľké kvantum ľudí v poobednej špičke a potom v dupláku ide toľko ľudí, čo by sa aj do sóla zmestilo na L4 a 9, na L1,5 a 12 je o niečo viac ľudí, keďže pokračujú ďalej ale tiež to niesú veľké počty.
Reakcia na: no.ev.di. #166980:
co by na tom nefungovalo? poznamka do CP ako ma 80,92+192
Najviac sa mi pacil rozhovor vcera v plnej 133ke, ked sa ludia chytali za hlavu a nadavali ze preco ju tak zredukovali a ze sa musia tlacit z Molecky ....hlavne ze jak sme odchadzali z Molecky uz sa za nas hrnul 25tr, ktory asi len tak pobral sviezi vzduch a siel hore naprazdno ?
Reakcia na: Petto #166979:
keby to tak fungovalo, prečo nie. Len problém je ten, že tu sa očividne robilo niečo od stola jak u debilov ? teda si môže kto chce, čo chce hustiť a točiť ako to je v reále, keď nejaký byrokrat si spraví z liniek "športku" a natipuje čísla liniek kde sa bude škrtať. Zas tak doslovne to nie je, ibaže pri L34 to fakt vyzerá ako keby dakto tipoval čísla. ?
Reakcia na: no.ev.di. #166975:
93ku mozes dat sedlo 7-8,ale kazdy druhy spoj iba na Holicsku
Reakcia na: no.ev.di. #166977:
OMG, a 78ka a 94ka bude dalej vozit vzduch, hlavne ze 34ku obmedzia. Dubravka - sedlo no to bude "des!,detto podvecer ?
V tomto meste sa naozaj robi vsetko aby tu mal kazdy dospely auto a oni sa potom divia, ze ubuda kazdorocne pocet cestujucich.
Reakcia na: N/A #166976:
810zssk mi navrhol aby sa na L151 použil systém "dial-a-ride", čiže ak je dopyt, tak si cestujúci linku privolá ako taxík a odvezie ho. Ak dopyt nie je, tak vozidlo stojí. Ale tej minibusovej stálice L44 je kure.ská škoda ? najlepšia a najvyťaženejšia minibusová linka a takúto facku dostala, že padla na úroveň L27 ?

Mal sa DPB odhodlať siahnúť na L66 a 78, minimálne spraviť to, že mimo rannej špičky by L78 premávala iba po Euroveu, resp. Nové SND. L66 mali strihnúť po trhovisko ako bolo predtým.
Reakcia na: Peon #166970:
ak si myslíš, že zrušením L94 v sedle ušetríš tak si na omyle. L93 by jazdila zas narvaná a keby si na L93 dal 7-8min tak by si toho oproti zrušeniu sedlovej L94 neušetril nič. mali to spraviť takto :
- L27 zrušiť komplet
- L34 redukovať je kravina. Keď už chceli šetriť, mohli ju spojiť s L84, ale v sedle 15min pre spojenie Dúbravka - Patrónka - centrum je kravina par excellence!
- L35 trasa je OK, premávku by som nechal celotýždenne 30min
- L44 zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad, neviem prečo majú tí čo celodenne L44 využívajú doplácať na to, že linka premáva v úseku Jaskový rad - Siemens zbytočne?! Najvyťaženejší minibus v meste a oni ho idú redukovať nie na zbytočnom úseku ale na rozsahu premávky - blázinec!
- L58 - dá sa súhlasiť, 60min pre Technickú a Mierovú kolóniu je maximálne nezaujímavý interval
- L147 a 151 mali ostať ako sú

Zaujímavé je, že nikoho netrápi poloprázna L78 v Petržalke (okrem rannej špičky), či zbytočne premávajúca L66 k Eurovee ?
Reakcia na: Ttom #166972:
No vidis, lenze to aj my v KV tak mame - jedine ako sa dostat z mesta je elektrickou ci ist na hlavnu a modlit sa, ze trafim odchod 32 🙂 Vy aspon mate alternativu v podobe 83 🙂
Reakcia na: Ttom #166972:
oprava- nech jazdi 34 len v spicke..
Reakcia na: MatejBA #166971:
no ano, cestovat vecer z mesta 1 a 12 je naozaj zazitok...s tym 20min intervalom....hlavne ze nam tu behaju 27, 35, 139, 57 atd...ako nech jazdi 34ka aj v sedle, ale potom nech ma 83 normalny interval (8 min?)
Reakcia na: Ttom #166969:
sa budu vyhovarat na elektricky ... ze su prazdne, jazdia dlho atd ...
Reakcia na: Ttom #166969:
Presne tak, moja reč ohľadne 94-ky aj 27-ky čo píšeš. ? Konečné slovo v takýchto zmenách ale máva magistrát pokiaľ viem.
Reakcia na: Peon #166968:
tu ide tiez o to, ze ak ma 34ka zacat jazdit dakedy od 14tej, a 83 by mala trebars aj 12 minutovy interval, tak 83ka bude od 12tej chodit narvana na prasknutie...ved uz teraz ked nastupuju skolaci po 12tej a jazdia obe linky tak su obe linky plne..hlavne ze 94ku neobmedzuju, pritom je to daleko zbytocnejsia linka ako 34..nehovoriac uz o ponechani 27...fakt obycajna banda kok henten DPB...a uz sa tesim aj na vecerne cestovanie do Dubr., ked 34 skonci o pred 19tou...a potom ze chcu prilakat viac cestujucich
Reakcia na: frenky #166965:
To s 34-kou je neuveriteľné! ? 83-ka bude mať v sedle naďalej 15-minútový interval?

Už cez prázdniny, keď 83-ka máva 12-minútový interval a 34-ka tiež nepremáva, býva dosť plná! Sťaží sa tým prestup na linky 61, 201 atď. na zastávke "Predstaničné nám.". ?

A 139-ku prečo neobmedzili iba na rannú a popoludňajšiu špičku? ?
ako toto je snad zly vtip nie? 34ka? maily smerujuce na DPB pomahaju ci to ani necitaju? ze by som im tam napisal aki su to k....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.