L38 vraj využívajú Lamačania a ľudia zo Segnárov pri ceste k Vojenskej nemocnici. Nedošiel som na to ja, ale tak mi bolo povedané od človeka, ktorý toto má odsledované.
nebolo by lepšie dať na L83 interval 8/10/10//12 a cez šk.p. 10/12/12//12 a L34 a 84 viesť teda iba v špičke s i=8/-/10//- resp. 10/-/12//- a mohli L34 a 84 pokojne aj spojiť keď chceli šetriť a možno aj zlepšiť cestovanie.
Nemyslim si, ze dojde k neopodstatnenemu posilneniu v Petrzalke, nakolko 83 chodi aj smerom z Petrzalky v sedle velmi plna. Ale na useku z centra do Dubravky ani 12min. nebude stacit podla mna. ?
v prípade linky 38kde vidíš rezervu (má ísť raz za 3 hodiny?:))? jedine ak by sa zrušila, si myslím, že nikomu nemôže vadiť, ak pôjde 37 (už odpadol aj dôvod, že sa muselo prechádzať cez nebezpečnú cestu-pribudol semafór), možno skôr o ten jeden voz posilniť L 37 skôr...
V prípade linky 43 s tebou už vôbec nemôžem súhlasiť, ak je pekné počasie je primerane využívaná aj počas týždňa a to nehovorím o víkende. A ak je škarede, aj tak s tým nič nespravíš, jedine ak by si ju navrhoval tiež úplne zrušiť....
Dochádzanie autobusov na prázdno, to je práve taký stav, že ani nemusia byť robené výjazdy/dojazdy z vozovní s cestujúcimi. Problém je v tom, že mesto by malo na vybraných komunikáciách riešiť preferenciu MHD (nielen električky, ale aj autobusy a trolejbusy) a to mu nejde. Keby bola preferencia a namiesto parkovania na ceste na Košickej by bol BUS-pruh pre L68, tak by "vláčiky" neboli.
Inak s L34 som rátal pôvodne ako výpomoci pri jednom návrhu na reorganizáciu električkových liniek, no ako sa zdá, tak asi z toho bude vďaka tomuto kroku DPB veľké kulové. Snáď sa veci do 9/2011 nejak zmysluplne utrasú. Zaujímavé, že z akého extrému sme prešli, keď sme v KV mali L35,36 a 135, tie sa podarilo kompromisne spojiť do jednej linky a zrazu aj z tej je po pár mesiacoch torzo ?
Ak aj posilnia 83-ku na 12 minút v sedle pracovných dní (čo sa aj tak nevyrovná súčasnému 7,5 minútovému intervalu 34+83), tak nedôjde tým pádom náhodou k neopodstatnenému posilneniu v Petržalke? Takýmto štýlom sa veľa neušetrí... ?
čo sa týka L27, tak keď zachovať, tak iba pre Tranovského, t.j. v prvej trase Pri kríži - Tranovského - Cabanova - Pri kríži v i=20min, inak tá linka nemá zmysel aby vozila ľudí od Alexyho na Žatevnú,Štepnú a Homolovu, keďže toto poberie v pohode L83.
Napísal som dnes na Miestny úrad Dúbravka (po pár dňoch asi odpovedia v sekcii "Fórum" verejne). Oni síce MHD nemajú v kompetencii, ale vychádzam z predpokladu, že keď starosta dokázal presadiť zriadenie minibusovej 27-ky v súčasnej NEZMYSELNEJ trase, tak snáď skúsi vylobovať aj niečo zmysluplnejšie - teda 34-ku naďalej aj doobeda a večer cez pracovné dni.
Možno sa bude história opakovať. Už pred niekoľkými rokmi sa (tiež v období mimo prázdnin) obmedzila 34-ka iba na rannú a popoludňajšiu špičku, ale po niekoľkých týždňoch ju vrátili do pôvodného stavu (bližšie si to už nepamätám).
Ja som len zvedavý kedy príde k "obnoveniu" liniek typu 47-S resp 127,181. Ono v Ba je totiž stále ten istý problém a to v rannej špičke a žiadna zmena linkovania za posledné roky (a hlavne tá v Petržalke) na to neprihliadala, výnimkou je 178. Ráno všetko smer centrum a málo smer Pe. Stačí sa postaviť na zastávku Aupark a pozerať tie prázdne 80 a poloprazdne 93 a 94 (nefungujuci preklad) čo idú do Petržalky + klasické dvojičky/trojičky na L68.
Verím tomu že by sa dosiahla úspora voz+šofer, nafta, už len tým že:
L 80 každy druhý spoj naprazdno do Pe (úspora 1 voz)
L 94 ranná špička iba smer mesto /sedlo nepremava /poobede bez zmeny (úspora min 1 voz)
L93 v sedle by nahradila L94 Hl. St. - Holičská interval ako dnes 93+94
L 68 každý druhý spoj by išiel Krížna - Legionárska (prestup na Električky) a odtial cez Vazovovu prázdna na Holičskú po trase L94. (úspora 1,1km, 9min na voz) = úspora min 2 vozy na rannú špičku
+ úspora za naftu a vodičov
Otazne je či takáto úspora vzhladom na prazdne vozy a zhoršenie intervalu smer Pe je rentabilná.
No ja pevne dúfam, vzhľadom na to, že to bola čierna stavba a snahy OC Glavica o jej legalizáciu boli aj napriek súhlasným vyjadreniam polície, metskej časti, ale aj DPB ( ) neúspešné a tiež na základe aktivít majiteľa komunikácie, že budú ten kruháč rušiť a zmenia tú križovatku na klasickú stykovú trojramennú (to, že by ten vyýjazd zaslepili úplne, si nefandím).
27 - zrušiť
34 - ponechať bez zmeny
35 - zrušiť zachádzky na zastávky Hlaváčikova, Veternicová a na Polianky
44 - ponechať bez zmeny respektíve cez týždeň by mohla častejšie zachádzať k NOU
58 - zrušiť prípadne ak by veľa ľudí začalo protestovať tak ju ponechať v úseku ŽST Nové Mesto Bojnická (otáčala by sa vo vozovni Trnávka)
147 - ponechať bez zmeny prípadne v určitom čase napríklad 14:00 až 16:30 ju posilniť
151- zrušiť
A k tej dlho omieľanej 78:Tú by som skrátil buď po novú budovu SND výstupište na zastávke Landererova.Nástupište by bolo spoločné s L801.
L151 ,ked ponechat v povodnom rezime tak zrusit zachadzku na Tehelnu.
Primarne sluzi na obsluhu Ahoja. K poliklinike staci L51. Na jedno kolo sa usetri aspon 4-5km. V sedle dat 60 min.int.
Dat ju do povodnej trasy OD Slimak-Lopenicka pripadne potiahnut par odchodov az k byvalej konecnej 48 az pod kopec.
L58 co ju ja vidim v roznych casoch vytazenost max 5 cestujucich. Stacil by minibus.
L 34 kravina - no ,ked to je to cierny Peter tak isto obmedzit aj L84 a posilnit L83. Idealne prehodit konecne v Petrzalke. L84 Technopol a L83 Ovsiste. Od Technopolu ide nosna L95. L99 zriedit v sedle a useknut pri TPD. Či....
27 - zrusit
34 - neviem sa vyjadrit
35 - vratit trasu na Solosnickej.. v PD cely den po Borsku, v SN od 11:00 do vecera. Do Tesca v PD po 13tej, v SN stale. Polianky mozno zrusit.
44 - nemenit, v spicke mozno aj posilnit
58 - ponechat ako teraz
147 - neviem sa vyjadrit
151 - ponechat ako teraz + vikend
Problem je ze na vacsine tych liniek nie je dopyt vyrazne vyssi v spicke.
Môj názor na vec:
27 - zrušiť úplne, nevie ani na čo ju vôbec zavádzali
34 - viac-menej súhlasím s obmedzením, aj keď chodí celkom slušne využívaná aj v sedle
35 - zrušiť zachádzku na Polianky, táto lokalita je v pešej dostupnosti zastávok Mokrohájska a Húščavova, a túto zachádzku využívajú ľudia iba minimálne, ponechať premávku k Tescu Lamač
44 - nemá zmysel sa k nej vyjadrovať, je dostatočne využívaná počas celého dňa, tak isto aj cez víkendy, počítam že ľudia začnú písať petície a dávať to do médii, takže premávka sa asi časom vráti do pôvodného rozsahu
58 - súhlasím s obmedzením
147 - súhlasím s obmedzeniami, aj keď aspoň zopár spojov mohli ponechať aj cez víkendy
151 - súhlasím s obmedzeniami
Myslím si, že by nebolo od veci, keby DPB spravil radikálne zmeny v organizácii autobusov, tak ako to bolo v septembri 2005. Takým to neustálim skracovaním a menením trás liniek sa aj tak veľa neušetrí a vedie to akurát k nespokojnosti ľudí využívajúcich MHD.
keď by nebola L84 v sedle a posilnili by L83 na 10min, tak by to neprekážalo, lebo by v pohode úsek Jungmannova - Ovsište v sedle obslúžila L99. Keď chceli šetriť mohli spojiť L34 s 84, skrátiť L66 a presmerovať L78 + nejaké drobné úpravy na minibusoch.
Siahnúť na 34 bola úplná blbosť, lebo ak posilnia 83 na 12, aj tak to asi nebude stačiť, navyše, ako píšeš bude rozhasený preklad z 84. Minule som išiel 34 z Dúbravky okolo 11.45 a bola slušne využitá.
Podla mna sa budu hrat s intervalom na 83 kvoli obmedzeniu L34. L83 chodi aj v sedle dost naplnena v celej trase. No nebude tam asi preklad s L84,ktory aj tak nevychadza ,kvoli zapcham.
Rezervy su ako bolo tu uz spominane u L78,66,94,cez tyzden 43,38 a dovolim si tvrdit aj u L99 v sedlovom intervale.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PetoMHD
27 - zrušiť úplne, nevie ani na čo ju vôbec zavádzali
34 - viac-menej súhlasím s obmedzením, aj keď chodí celkom slušne využívaná aj v sedle
35 - zrušiť zachádzku na Polianky, táto lokalita je v pešej dostupnosti zastávok Mokrohájska a Húščavova, a túto zachádzku využívajú ľudia iba minimálne, ponechať premávku k Tescu Lamač
44 - nemá zmysel sa k nej vyjadrovať, je dostatočne využívaná počas celého dňa, tak isto aj cez víkendy, počítam že ľudia začnú písať petície a dávať to do médii, takže premávka sa asi časom vráti do pôvodného rozsahu
58 - súhlasím s obmedzením
147 - súhlasím s obmedzeniami, aj keď aspoň zopár spojov mohli ponechať aj cez víkendy
151 - súhlasím s obmedzeniami
Myslím si, že by nebolo od veci, keby DPB spravil radikálne zmeny v organizácii autobusov, tak ako to bolo v septembri 2005. Takým to neustálim skracovaním a menením trás liniek sa aj tak veľa neušetrí a vedie to akurát k nespokojnosti ľudí využívajúcich MHD.