Reakcia na: Vladimír #15734:
niektore cisla su fakt sporne (napriklad taka N78 ktora ak by zobrala trasu 512ky, tak by bola iba polovicna 78ka a ak by si ju este otocil do biskupic, tak ani to nie... Btw, tebou navrhovana zmena trasy a intervalu linky 512 (prispevok #15653) z trnavky do biskupic by neviem nakolko bol dobry, vzhladom na to ze zo sucasnej 512ky vystupuje polovica ludi v "novej" Vrakuni a druha polovica na Dolnych Honoch (ale bolo by to uvazovatelne, kedze tam nie je ani nahorsia pesia dostupnost (pouzivam ked mi zdrhne 78ka a nechce sa mi cakat, ze ju dobehnem po vlastnych vo vrakuni 
Vladimír
Re #15727 Neopl@n: Nežartuj. A načo? Veď tu nejde len o prachy, ale aj o zmysel. Veď si predstav nočnú linku 77...
Re #15728 si: Ja s trasou a celým návrhom veľmi súhlasím, len by sa mi viac páčilo označiť linku N202 - je to skôr ľuďom jasné ako N200...
Re #15729 hroch: Tak tu žiaľ nemožno skonštatovať iné, ako odlisšný názor. Ja predsa vo svojej myšlienke ponechávam význam písmena N v označení linky ako vyjadrenie jej premávky v noci. Na druhej strane si však myslím, že ak budem stáť uprostred noci napr. pod Novým mostom, skôr pochopím číslo linky N29 (smer Devín) ako N2 (ako ekvivalent dnešnej 502). Bratislavčanom to pomôže a turisti predsa to svoje N-ko mať budú.
Ja viem, že zákon o zmluve o výkonoch vo verejnom záujme existuje. Ale tu predsa ide o prístup ľudí - v tom som mal na mysli zmeniť systém. V Prešove DP dostáva balík peňazí, a v žiadnom prípade nediskutuje s poslancami o tom, že linku X presmeruje tam a tam, a linku Y skráti len tam. Taktiež žiadneho poslanca nezaujímajú ubehnuté kilometre. Ak DP pri nezmenenom CP kilometre šetrí, je to plus pre podnik, a nie, že ho mesto "napadne", že nedodržuje zmluvu o objednaných kilometroch. Hovorím znova, že v BA sa to pohne s linkami k lepšiemu, keď o nich rozhodne úzka skupina ľudí v DPB a nie výbor nejakej MČ alebo magistrát.