Reakcia na: Vladimír #15716:
tá teória bola začiatkom r1997, pri prečíslovaní, ale koncom prečíslovania r2000 im prestala stačiť 10kova sústava, a tak vznikli linky 37, ktorá mala podľa teórie ísť z Dúbravky do Biskupíc, 74, ktorá mala ísť z Biskupíc na Patrónku, 20, ktorá mala ísť z DNV pod nový most, 29, ktorá mala ísť z devína do petržalky, 89, ktorá mal ísť z petržky do petržky, 79, ktorá mala ísť z Biskupíc do petržky, 52, ktorá mala ísť z rače do dnv, atď.... takto vy to malo vyzerať, keby sme sa mali riadiť oblastným číslovaním (aj desiatok aj jednotiek)znamená to, že linka XY by mala mať podobnú trasu, ako YX , to platí len v prípade 65 a 56 :))
J
Vladimír: zdražovanie 10m lístka bolo zapríčinené zneužívaním cestujúcimi. Také, že cesta mu trvala 15m a si kúpil 10m lístok a neskôr ho cvikol alebo tvrdil, že nastúpil neskôr. Tak DPB zdvihol cenu. V podstate cestujúci okradli sami seba. Veď skús vypočítať nárast ceny 30m či 60m. Ja si nepamätám čo stáli predtým.
A čo sa nočákov týka, bolo by to veľmo ľahké, ak by stačilo, len rozhodnutie DPB. Tam treba aby si mesto začalo objednávať nočnú dopravu. Ak zobereme do úvahy ten fakt, že DPB za to peniaze nedostáva, tak môžme byť radi, že máme aspoň túto úbohú nočnu dopravu.
Tie nočáky by sa vôbec mali zmeniť na N1 až N18. bolo by to pochopitelnejšie aj pre cudzincov. Nacht, night, nuit(fr).
A ako sa ti vozí v Citare. Lepšie ako Cytibus? Bral by si ho do Prešova?
V Bratislavských novinách je článok o investičných akciách GIB (Generálny investor Bratislavy) a je tam, citujem: "Ďalšou pripravovanou akciou sú úpravy na uliciach Karloveská - Schneidera-Trnavského - Saratovská. Pripravovanými opatreniami (inštalácia cestnej svetelnej signalizácie, posuny zastávok a pod.) sa má docieliť uprednostnenie MHD.