Reakcia na: Vladimír #15716:
tá teória bola začiatkom r1997, pri prečíslovaní, ale koncom prečíslovania r2000 im prestala stačiť 10kova sústava, a tak vznikli linky 37, ktorá mala podľa teórie ísť z Dúbravky do Biskupíc, 74, ktorá mala ísť z Biskupíc na Patrónku, 20, ktorá mala ísť z DNV pod nový most, 29, ktorá mala ísť z devína do petržalky, 89, ktorá mal ísť z petržky do petržky, 79, ktorá mala ísť z Biskupíc do petržky, 52, ktorá mala ísť z rače do dnv, atď.... takto vy to malo vyzerať, keby sme sa mali riadiť oblastným číslovaním (aj desiatok aj jednotiek)znamená to, že linka XY by mala mať podobnú trasu, ako YX , to platí len v prípade 65 a 56 :))
Vladimír
Čo sa týka magistrátu, už som sa niekoľkokrát vyjadril. Treba zmeniť celý systém. Magistrát ani jednotlivé MČ NEMAJÚ ČO KECAŤ DPB do organizácie dopravy. Čím menej ľudí do organizácie "kecá", tým je tá organizácia lepšia. Nie je to blbosť, či nejaké moje ranné blúznenie, stačí sa pozrieť na jednotlivé DP na Slovensku. Krásne sa tu odráža počet zainteresovaných pracovníkov v logike dopravy. Skrátka, primátor, poslanci nie sú vedomostne vybavení na to, aby mohli ovplyvňvať dopravu. Ich dielom by malo byť schváliť príslušný finančný obnos a DP by si mal s ním spraviť, čo chce, za predpokladu, že tým neutrpí kvalita dopravy. Ale ja viem, to sa bude musieť nájsť niekto odvážny, kto ten systém v BA zmení...
Citaro? Áááááách... (blažený povzdych)
Dovolím si tvrdiť, že v Prešove podstupuje Citaro najväčšiu skúšku zo všetkých DP na SLovensku. Kto pozná Prešov, vie prečo. Kto vie, že Citaro nasadili na linky do Ľubotíc, zabudne zavrieť ústa (z tohto fóra bol asi v Ľuboticiach len Majkl). V uzučkých, z oboch strán zastavaných uliciach s 90°-ými odbočkami mal 15m bus čo robiť. Niektorým vodičom sa to darilo lepšie, niektorí brali obrubník... Skúškou Citara si zároveň DPMP overil vhodnosť/nevhodnosť 15m autobusov v MHD v Prešove. Nuž, ak to mám zhodnotiť, po tom, čo som videl, vytočiť sa dá každá zákruta, ale asi by som sa predsa držal klbákov. Prešovská sieť na 15m busy nie je veľmi stavaná. Takto sa vyjadrili aj naši vodiči, ktorí Citarom jazdili. Každopádne by som však Citaro do Prešova bral, najmä v 12m verzii. Len mi je ľúto, že vraj nerobia klbáky...