Vladimir: TrM ma z hladiska cestujuceho dost zasadne inovacie - nove sedadla, transparenty a hlavne tichu napravu. Nenadarmo tu niekto pouzil vyraz "rozzurena 14Tr".
Si #15492: pri standardnom autobuse spominali cenu 4 mil Sk. To stoji len SOR, alebo slovenske zazraky. Karosa je cez 5 mil. Ide o to, ci niekto da peniaze kvoli nizkopodlaznym autobusom (podpora menej mobilnych), alebo vseobecne na obnovu. Len vtedy sa da spekulovat co je pre podnik lepsie.
Si #15492: pri standardnom autobuse spominali cenu 4 mil Sk. To stoji len SOR, alebo slovenske zazraky. Karosa je cez 5 mil. Ide o to, ci niekto da peniaze kvoli nizkopodlaznym autobusom (podpora menej mobilnych), alebo vseobecne na obnovu. Len vtedy sa da spekulovat co je pre podnik lepsie.
Vladimír
m@rtin:
Prístup vodičov IAD je väčšinou k spomínanému bodu vyhlášky ignorantský. Prístup vodičov MHD sa líši. Mnohí nadávajúc čakajú, kým sa pruh uvoľní, iní si právo vynútia (vo vynucovaní tohto práva sú machri vodiči jedného nemenovaného slovenského DP na 49° s.š.)