Reakcia na: frenky #15501:
Trosku by som ta chcel v tomto opravit.Chyba!!!V podniku su ludia ktory su za upratovanie velmi slusne plateny aspon ta firma.Ja ti mozem dat aj priklad 1803,1806,1808,4507,4510,4811,4831 tito vodici sa o to saraju aspon z 1.DPA ty traja.No a co maju s toho???Samozrejme nic,ale preco???Lebo nikoho nezaujima ci sa staras o voz.Takisto aj tebe strhnu premie ked sa bavis pocas jazdy.Takisto ked mas nadspotrebu.Nikto ta nehodnoti ako nejakeho ineho.A navyse niektori bonzacikovia v beuse to maju najlepsie(na voze ani prstom nepohnu),ale premie maju vysie ako nejaky vodic co sa stara o voz:-(.A ked uz ide o to este k tomu nema vodic platene pracovne prestavky ma platene iba bezpecnostne.Dneska zadarmo kura nehrabe a nie to vodici.1803,1806,1808 v tomto pripade to je o trosku ine totiz vodici sa nedokazu kukat na spinu.A to je zrejme chyba.
Vladimír
2. Pravdupovediac neviem. Karosa teraz prišla s radom B951-2/961. Náš DP nakúpil kĺbové 961-ky a každý ich ospevuje, že vraj také dobré busy sa už dávno nekúpili... Preto sa ani nejako nehovorí o iných značkách.
Hmmm... 15 TrM? To by som veľmi za nový typ nepovažoval. Budem diplomat a použijem výraz "inovovaný typ". Drobná úprava čiel ešte nie je výrazom nového typu vozidla.
Za najnovší typ trolejbusu považujem Škodu 15 Tr, ktorá mala na Slovensku premiéru v roku 1988 (pred 15 rokmi!!!)