myslel som to tak, ze po ukonceni premavky na linke 33 prejde PRAZDNY na konecnu 204 a pravidelnou linkou odtial odide samozrejme pod drotmi na Trnavku.
Ano, vystavba el. trate je rovnako draha ako trolejbusy. Totiz, na zabezpecenie sucasneho zatazoveho profilu v zastavke Molecove mame dost elektriciek. A tie stlpy unesu aj elektrickove vedenie, im je jedno co tam zavesis. Naklady na meniaren su rovnake. Ak by sme sa bavili o plnohodnotnych trolejbusoch, tak tie vyjdu drahsie - uplne nova meniaren pre usek v Mlynskej doline + Karloveskej ulici + nove vozy + Kde ich budeme garazovat??? (to plati aj pre trolejbusy s pomocnym nafotvym pohonom).
1 - Nie je, ale aj to bude mat vplyv na vyjazdove a dojazdove kilometre, urcite ich to zvysi.
2 - nie, totiz projekt ratal s trolejbusmi s pomocnym naftovym pohonom a ostrovnou prevadzkou (nahrada iba linky 33); Trolejbus s pomocnym naftovym pohonom by iba presiel zo siete na "ostrov" bez cestujucich. Nepredpoklada sa ze pojde plny ludi cez Karlovesku ulicu a Mlynsku Dolinu az na Patronku. To je nonsens, vsak max rychlsot by predstavovala 25 az 30 km/h. A vies aka je to komunikacia?
K rieseniu dopravy na DD: v zasade suhlasim s elektrickou, ale je tu jedno ale, konkretne bod cislo 4 a este konkretnejsie - na Trnavku je to daleko. Ja sa pytam:
1) je problem delimitovat nejake sucasne vozy z Hrobonovej na Trnavku a uvolnit tak miesto novym trolejbusom na Hrobonke?
2) nemohli by cestou na Trnavku pripadne DlhoDielove trolejbusy vykonat napriklad verejny spoj linky c. 204?
Inac - z hladiska linkoveho vedenia a dopravnej obsluznosti sa mi tam zda omnoho vhodnejsia elektricka, ale pocul som aj to, ze teren tam je pripraveny na stavbu TR trate. Myslis, ze vystavba kolajnic a E vedenia je lacnejsia ako vystavba TR vedenia a nakup novych trolejbusov?
Hej videl No podla toho co som cital skoda je 11 milionov Sk tak neviem ci by boli Sk na dalsie upravy jedine ,ze by ako prototyp pre mozne rekonstrukcie T6:) Ma sa bud vymenit na jednom z voznov cela skrina resp. ju odrezu v polke a nahradia inou polovicou. No aj ja odhadujem ze maximalne asi tak ako vravi Turbo:) Nechajme sa prekvapit Ked niekto budete vediet viac hodte to sem
Klidek, hej ?
Ursinyho: hej, navarovali tam dilatacne zariadenia a mal som vdaka nim meskanie 7 minut. Pohodka, sak v noci sa to navarovat neda - v noci sa ma spat.
ALL: neviete ako budu vyzerat tie T6 ked pridu zo Sumperka ? Konkretne mam na mysli, ci sa po dizajnovej stranke nieco zmeni (aj maly detail), alebo to bude presne to co to bolo ? Igorko by to mohol mozno vediet... Existuju nejake T6 ktore TERAZ NEDAVNO v Parse rekonstruovali ?
Dik.
Ukázali sa zatial dve veci.
Po prvé. DP sa chová horšie ako malé diťa, keď tvrdí, že je celá vina na vodičovi. Tá električka sa sama nerozbehne, keď nebude mať závadu. To je naprosto vylúčené. Na to sa stačí pozrieť na schému zapojenia. Čiže najmenej časť viny ostáva na DP, aj keď žiadnu technickú závadu nik "nenájde".
Po druhé. Takáto nehoda je velmi závažná a vodič, ktorý si ňu nezoberie advokáta nie je svojprávny.
Pokiaľ mám ifo ja, tak Citaro odišlo do Nitry, kde pravdepodobne aj ostane, pretože si ho kúpia. Do Nemecka nemá prečo ísť, pretože je majetkom Motor-Car Wiesenthal.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martyk
Hej. Makaj na tom. Tí väčšibou vedia, čo hovoria. Ostaní to vedieť nemožu lebo sú na to moc sprotí.