Reakcia na: Papyr #14531:
Urcite sa da, ale niekedy je vacsia zabava, a ja sa vzdy snazim vyhnut invektivam.m@rtin, J, KLF: No si myslim, ze Martyk chcel povedat, ze ta m@rtinova otazka bolo zbytocne rypnutie, o ktore neslo, akurat to (martyk) povedal svojim sposobom.
Vo vseobecnosti si myslim, ze Martyk je "exot", ale kedze ho poznam osobne, tak viem, ze je intelignetny, ma obrovske mnozstvo vedomosti o MHD, a tiez viem, ze nechce nikomu ublizovat, aj ked pripustam, ze jeho vyjadrenia su minimalne zaujimave niekedy. A ked sa uz do niekoho pusti tym jeho sposobom, tak je to preto zvacsa, ze ten dotycny nepouziva moc racionalne argumenty, alebo trepne vyslovenu blbost, ktora sa od neho neocakava, vzhladom na doterajsie skusenosti. Pripustam, ze obcas rad provokuje a sem-tam prehana, ale zvacsa len z urcitej skupiny ludi

Uznavam ale, ze ti, ktori ho nepoznaju aspon trochu osobne, tak z jeho reci mozu mat mylny dojem, ako napr. ja z KLF-a.
KLF: hehe -no diky, ale ja nie som vobec odbornik na MHD, sa ti iba zda - som len amatersky zaujemca, co je diametralny rozdiel

Turbo
1 - Nie je, ale aj to bude mat vplyv na vyjazdove a dojazdove kilometre, urcite ich to zvysi.
2 - nie, totiz projekt ratal s trolejbusmi s pomocnym naftovym pohonom a ostrovnou prevadzkou (nahrada iba linky 33); Trolejbus s pomocnym naftovym pohonom by iba presiel zo siete na "ostrov" bez cestujucich. Nepredpoklada sa ze pojde plny ludi cez Karlovesku ulicu a Mlynsku Dolinu az na Patronku. To je nonsens, vsak max rychlsot by predstavovala 25 az 30 km/h. A vies aka je to komunikacia?