Vie mi niekto povedať, prečo vodiči trolejbusov jazdia cez podjazd popod Pražskú takmer krokom? Pred rekonštrukciou Stromovej/podjazdu som si myslel, že to bude stavom vozovky, ktorá pripomínala tankodrom, ale tá je už nová a pomaly sa tam jazdí stále. Čo si všímam, všetci začínajú brzdiť cca na úrovni zastávky Stromová a takouto nízkou rýchlosťou prechádzajú celým podjazdom až do miesta, kde sa končí oblúk (zákruta) v podjazde a prechádza do priamky ?
Ike
-To, že má Viedeň 4x toľko obyvateľov, čo Bratislava, znamená, že môže mať 4x tak značistenú MHD? Čo potom Tokio, New York alebo Ciudad de Mexico?
- Čo na tom, že BA je hlavné mesto a Brno nie? Počet obyvateľov majú rovnaký. A tu ide hlavne o to, že pozícia Brna v ČR je ako sekundárne spádové centrum, ktoré je odbremeňované Prahou, zatiaľ čo Bratislava sťahuje takmer 3/4 územia SR. Tým chcem povedať, že denne sa tu pohybuje viac obyvateľov ako v Brne, čo znamená väčšie náklady na zabezpečenie MHD vzhľadom na daňovníkov... ?
- Samozrejme, že stav MHD sa mi v BA nepáči, avšak argumenty, ktoré si uviedol s tým až tak nesúvisia.... Hlavným problémom je hospodárenie mesta resp. DPB