Reakcia na: Preßburg.Germane #144198:
Ale zober si, kolko €€€ ma Vieden na MHD (mesto, elektrarne, plynarne ...) a kolko €€€ ma BA MHD (mesto)Re #144209 Preßburg.Germane: kukni si planovany rozpocet DPB na najblizsie roky a uvidis, preco (sa vobec divim, ze sa trat do PE dostala tak daleko)
Podla mna Mercedes nie je dobry autobus - za cenu 2M mas 4 SORy, 3 Solarisy, 3 Iveca (nemusi platit pri vsetkych modeloch, vybavach atd) a udrzba v ME je omnoho nakladnejsia (v pripade poruchy) ako v takom SORe - a radsej mat, pre teba blbych, 150 SORov s kapacitou mozno o 5-10% nizsou ako CapaCity, ako 25 CapaCity

A preco nie je stale trat do PE? Lebo ju nie je mozne viest inym mostom ako Starym (pokym by sa nevybudovala infrastruktura pre elektricku - lafranconi odpada, kvoli dialnici; novy most by to nemusel uniest; stary most ak sa vylucia auta, je jedine riesenie;most apollo nemas kam dat trat, pristavny most skrtni, dialnica + zeleznica) - to, ze su nekompetentny to urobit uz 8 rokov, je vec ina
Re #144216 Preßburg.Germane: Porovnavat SK a AU je ako porovnavat jablka a hrusky - kazdy sme ina natura, mame inu historiu, mali sme iny rezim

Ike
-To, že má Viedeň 4x toľko obyvateľov, čo Bratislava, znamená, že môže mať 4x tak značistenú MHD? Čo potom Tokio, New York alebo Ciudad de Mexico?
- Čo na tom, že BA je hlavné mesto a Brno nie? Počet obyvateľov majú rovnaký. A tu ide hlavne o to, že pozícia Brna v ČR je ako sekundárne spádové centrum, ktoré je odbremeňované Prahou, zatiaľ čo Bratislava sťahuje takmer 3/4 územia SR. Tým chcem povedať, že denne sa tu pohybuje viac obyvateľov ako v Brne, čo znamená väčšie náklady na zabezpečenie MHD vzhľadom na daňovníkov... ?
- Samozrejme, že stav MHD sa mi v BA nepáči, avšak argumenty, ktoré si uviedol s tým až tak nesúvisia.... Hlavným problémom je hospodárenie mesta resp. DPB