Reakcia na: S499.1023 #144208:
Záleži na tom, či to považuješ za svetonázor (/náboženstvo), alebo prepracovaný biznis model.Ak chceš podporiť záchranu planéty Zem, tak môžeš svoje prostriedky smerovať sem:
.SK:
0353 2881 50 / 0900
SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, MARTIN
IBAN: SK17 0900 0000 0003 5328 8150
BIC (SWIFT): GIBASKBX
?
Preßburg.Germane
K tomu rušeniu električkových tratí - v tom to si myslím, že sa predsa len Vieden možno trochu unáhlila, na druhej strane kolajová trať dobre vieš, že si vyžaduje určité náklady a je už otázne či je povrchová trať rentabilna ak ju v prevažnej miere nahradilo metro. Najvhodnejšie by bolo asi dané povrchové úseky konzervovať ale nevytrhávať, len na nich neprevádzkovať dopravu. Konieckoncov takto Na vytrhaní kolajníc si takto vylámala zuby PRAHA pri povodniach v r. 2002. Samozrejme individuálne treba zvážit kde a ktorú trať v ktorom meste má výzmam držať a investovať do nej - to je to isté ako s regionálnymi železničnými tratami.
V celkovom merítku má Bratislava čo dohánať už len oproti Brnu, ktoré nieje ani hlavné mesto.
To že by si mala brať Bratislava príklad od iných miest - určite som mal tým na mysli pozitíva, ktoré aj v tej Viedni jednoznačne prevyšujú.
Ešte na okraj k tým národom - ja žiadny národ nepovyšujem nad iný - bohužial situácia je taká aká je. Ja nekážem aby na Slovensku, už len v Bratislave sa namiesto toho aby sa primárne riešila doprava k spokojnosti občanov, tak sa radšej každý stará o to aký kšeft ktorému kamarátovi dohodí...nech sa Slováci zmenia a ja s radostou zmením názor. Bohužial, mám také skúsenosti ako mám. - Prečo, Bratislava tak podporuje individuálnu dopravu? Prečo, aspoň ako útechu za liknavý prístup k električkovej trati do Petržalky nekúpia aspon 12 Ks tých Capacity?