Reply on: Preßburg.Germane #144207:
Čo sa týka celovozovej reklamy, vždy je to iba subjektívny názor. Mne osobne CVR na oknách voza nevadí. Myslím, že by sme dokázali nájsť "x" ďalších, ktorým to tiež nevadí . Samozrejme, najdame veľkú skupinu ľudí, ktorým tie reklamy prekázajú k smrti a ďalšiu skupinu ľudí, ktorým to je uplne jedno. To je vec názoru.Neotočné podvozky nie su žiadny trend. Je to normálny typ podvozku, ktorý má určité vlastnosti a je vhodný na určité trate a tie trate jednoznačne nie su v Bratislave.
15T sa nepribližuje k otočným podvozkom, ale ona má plne otočné podvozky. To je dôkaz, že aj keď to je obtiažne, ide to. Časom sa ukáže aká bude spoľahlivosť.
Veru si predstav, že Brno sa čuduje čo ich 13T dokáže. Pokiaľ by si to tak drasticky nevidel, treba sa spýtať v Brne na ich doterajšie skúsenosti.
Ike
-To, že má Viedeň 4x toľko obyvateľov, čo Bratislava, znamená, že môže mať 4x tak značistenú MHD? Čo potom Tokio, New York alebo Ciudad de Mexico?
- Čo na tom, že BA je hlavné mesto a Brno nie? Počet obyvateľov majú rovnaký. A tu ide hlavne o to, že pozícia Brna v ČR je ako sekundárne spádové centrum, ktoré je odbremeňované Prahou, zatiaľ čo Bratislava sťahuje takmer 3/4 územia SR. Tým chcem povedať, že denne sa tu pohybuje viac obyvateľov ako v Brne, čo znamená väčšie náklady na zabezpečenie MHD vzhľadom na daňovníkov... ?
- Samozrejme, že stav MHD sa mi v BA nepáči, avšak argumenty, ktoré si uviedol s tým až tak nesúvisia.... Hlavným problémom je hospodárenie mesta resp. DPB