Reply on: S499.1023 #144196:
Máš pravdu, k obchodu som nepriňuchol, som technik. Ale v prípade BA si myslím, že aj keby sa dane za reklamné zariadenia zvýšili 10 násobne, tak by k 10 násobnému poklesu billboardov nedošlo. A ak áno, bolo by to len pozitívom, prečistilo by sa mesto, aj trh. V reklamnom biznise sa točia veľké prachy a reklamné spoločnosti sa neobávajú ani pokút za čierne stavby. Prechodil som celý Balkán, ale toľko chaoticky rozmiestnenej reklamy ako v BA som videl snáď len v Prištine. A pri vozidlách MHD som myslel nie na odstránenie reklám, ale skôr cenovú reguláciu, ktorou by sa dostala na miesta, kde menej obťažuje, čiže na tie panely vo vnútri vozidla. Ten, kto chce mať lepšie miesto si priplatí. Lenže to čo píšem je v súčasnej dobe nereálne.
Preßburg.Germane
Možno donedávna bola Vieden a BA čo sa týka veku vozidiel porovnatelná ale určite nie v tej údržbe. Pokial viem klasické vozidlo T3 sa nejak podstatne nelíši aj od T1 vzor PCC z 3Otich rokov 20 storočia.
No Vieden masívne vozidlový park obnovuje ale Bratislava zaspala dobu.