Reply on: Boris #144189:
"Lenže pre DPB predáva reklamu asi externá firma"ak si dobre pamätám, firma "predávajúca reklamu" na vozoch DPB bola krátko po nástupe pána Za(á)hradníka do DPB predaná z DPB nejakej súkromnej firme s tým, že "DPB sa chce venovať hlavne dopravnej obsluhe a reklamne už firma DPB vyčerpala všetky kapacity" alebo nejaký veľmi podobný blud v tomto zmysle...
Re Emo #144197: som to pochopil tak, že by sa znížil počet reklám na vozoch (pri raste ceny) a zvýšil počet vo vozoch (pri poklese ceny), takže čisto teoreticky je možné, že celkovo by príjmy z reklamy, z ktorých má DPB tuším +/-50% boli vyššie
S499.1023
A áno, Viedeň s rádovjo vačším prísunom peňazí je na to lepšie. Ale že by to bol taký dokonalý vzor? Posledné dvojnápravové vozy dojazdili 1988, dodnes všetky električky nemajú zrkadlo, za každý vybudovaný kus metra zrušené električkové trate, posledný nakupovaný model tramvaje pred ULF-om bol stykačový Duewag typ Mannheim vulgo E2... A Praha? Nezmyselné Porschetry a doteraz nejazdiace ForrCity? Každý má svoje chyby.