Reakcia na: Ike #138649:
dobrá poznámka,po vybudovaní obchvatu D4 by som odporúčal nechať stredný deliaci pruh tak, lebo aj zeleň treba, a pravý pruh vyhradiť pre MHD, to dovoľuje prijať operatívne opatrenie pre prípad vážnej kolapsovej situácie na diaľnici a pustiť krátkodobo IAD aj po vyhradenom pruhu
vlado13
ak by zostala na nej električka, križovatka pri SAV by nemohla vyzerať ako dnes, ani križovatka na Suchom mýte, pripojenie popri kostole sv. trojice by nás vrátilo tam, kde sme boli, keď nestála trať na Obchodnej a cez tunel,
autá by sa pravdepodobne Štefánikovej vyhýbali, ale zato na Mýtnej by sme si ich v jednom smere užili vyše hlavy, v opačnom smere by to odniesli niektoré iné línie,
je veľkým šťastím, že električku zo Štefánikovej presmerovali na Štefanovičovu, Starohorskú a Radlinského,