http://bratislava.sme.sk/c/5072778/v-zime-maju-cyklisti-sancu-zviest-sa-mhd.html
"Ročne spoločnosť do inzercie investuje okolo 30-tisíc eur, tvrdí Kavecký. „ Verejnosť musí byť v dostatočnej miere informovaná o nových službách a ponukách dopravného podniku" čiže už obhajujú bombastické reklamy v BN typu "Zlepšili sme dopravu na Dlhé diely" ?
"Ročne spoločnosť do inzercie investuje okolo 30-tisíc eur, tvrdí Kavecký. „ Verejnosť musí byť v dostatočnej miere informovaná o nových službách a ponukách dopravného podniku" čiže už obhajujú bombastické reklamy v BN typu "Zlepšili sme dopravu na Dlhé diely" ?
aj ked neviem, co tam je take tajne ?
vlado13
čo je však povážlivé, kroky vedenia mesta skôr smerujú k tomu, že upokojenie IAD na tejto línii bude riešené zvýšením na tri pruhy