... že vraj bratislavské metro v roku 2009 .. a neni ani to 
http://www.fmg.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1338&mode=&order=0&thold=0 goggled

http://www.fmg.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1338&mode=&order=0&thold=0 goggled
komunikácia, kde to priestor umožňuje! Treba to využiť. A to, že budovanie električkovej trate si vyžaduje odobratie z cestnej komunikácie je jasné, len na Trnavskej a Rožňavskej tento problém podstatne menší a je to ulica s vysokou frekvenciou IAD. Preto sa treba pokúsiť IAD zmierniť a postaviť tam niečo konkurencieschopné. Čo sa týka podjazdu, tak ten nie je v ideálnom stave a nemyslím, že by bola tragédia, keby sa rekonštruoval. Síce na Trnavskej je trolejbusová trať a má sa na ňu napájať trať od Súhvezdnej, Tomášikovej a pokračovať trať z letiska. Ale pýtam sa načo trolejbus na letisko keď tam plánujú predlžovať električku od Astronomickej. A tiež treba mať na pamäti, že treba zachovať spojenie Ivanská cesta - Trnavská cesta v trase L61 a tam môže jedine autobus nakoľko sa prechádza cez priecestie. Trolejbusy by som zachoval len ako doplnok pre Trnávku (odvoz k električke) s pokračovaním po Tomášikovej, čiže trolejbusová trať na Tomášikovej by spájala všetky električkové radiály + 1metrolinku, ktorú mám v tom návrhu zakreslenú a vedz, že to je úplne iná trasa ako mudrlanti plánujú kopírovať trasy električiek.
Ike
Rožňavská a Trnavská cesta nie sú len ulice ale aj cesty I/61 a II/572. Hlavne ten prvý fakt vieš, čo znamená? že keď sa z nejakých príčin uzavrie diaľnica, tak všetka tranzitná doprava pôjde po týchto uliciach. Vieš si predstaviť ten fatálny kolaps, keby sa tak stalo a mal by si jednopruhové cesty.
Ale určite by som na ten pás dal uzáveru s tým, že keď sa vybuduje obchvad D4, tak nekompromisne sem dal električky...