Reakcia na: 2xT3SUCS #138641:
Ale Tibi, to predsa nie je pravda, čo tu píšeš.Pri kúrení odpadovým teplom od zrýchľovača máš polohy páky asi štyri a pri kúrení "pod sedačky" máš na tom prepínači, čo máš po ľavej nohe, polohy "0", "1" a "2". Kúrenie pod sedačky sa zapína v každom voze zvlášť, ak nekúria všetky telesá, treba závadu zapísať do "Knihy vozidla".
vlado13
ak by mala byť trať vedená stredom, treba koridor šírky cca 5,5 m, k tomu v niektorých miestach ešte šírka nástupných ostrovčekov, ľavé odbočenia by sa buď museli odstrániť, redukovať, riešiť na úkor priamych pruhov alebo pomocou pravých odbočení a priamych prejazdov, ktoré už sú aj tak dosť zaťažené,
v úseku mimoúrovňového križovania so železnicou sa pridávajú obmedzenia umiestnenia nosných častí