Reply on: Ike #138649:
práve preto, že sú to cesty I/61 a II/572. Električkou by sa dalo ísť už od Zlatých pieskov, čiže ľudia by tam mali k dispozicíí P+R. Tak by v prípade presmerovania tranzitnej dopravy z diaľnice sem bolo na danej komunikácií aspoň voľnejšie. Pri súčasnom stave, (ktorý je na prd) za prípadného presmerovania tranzitnej dopravy, by tam nastala ešte horšia situácia ako s električkou v strede komunikácie. Zatiaľ čo by sa aspoň tí čo by pohli rozumom mohli dostať do mesta električkou, zvyšok by stál v zápche. Takto máme síce tri pruhy k dispozícií ale v strede ulice nevyužitý priestor, kde by mohol premávať kapacitný dopravný prostriedok.
vlado13
ak by mala byť trať vedená stredom, treba koridor šírky cca 5,5 m, k tomu v niektorých miestach ešte šírka nástupných ostrovčekov, ľavé odbočenia by sa buď museli odstrániť, redukovať, riešiť na úkor priamych pruhov alebo pomocou pravých odbočení a priamych prejazdov, ktoré už sú aj tak dosť zaťažené,
v úseku mimoúrovňového križovania so železnicou sa pridávajú obmedzenia umiestnenia nosných častí