Reply on: S499.1023 #138654:
Však ale to spojenie vozovne Trnávka so zvyškom siete by nezaniklo. Cez Tomášikovu by sa šlo do novej vozovne v Prievoze a navyše v trase L50 by sa chodilo trolejbusmi - Ružinovská, Bajkalská (malý úsek), Trenčianska a napojenie na existujúcu sieť v obratisku Ružová dolina.Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.
komunikácia, kde to priestor umožňuje! Treba to využiť. A to, že budovanie električkovej trate si vyžaduje odobratie z cestnej komunikácie je jasné, len na Trnavskej a Rožňavskej tento problém podstatne menší a je to ulica s vysokou frekvenciou IAD. Preto sa treba pokúsiť IAD zmierniť a postaviť tam niečo konkurencieschopné. Čo sa týka podjazdu, tak ten nie je v ideálnom stave a nemyslím, že by bola tragédia, keby sa rekonštruoval. Síce na Trnavskej je trolejbusová trať a má sa na ňu napájať trať od Súhvezdnej, Tomášikovej a pokračovať trať z letiska. Ale pýtam sa načo trolejbus na letisko keď tam plánujú predlžovať električku od Astronomickej. A tiež treba mať na pamäti, že treba zachovať spojenie Ivanská cesta - Trnavská cesta v trase L61 a tam môže jedine autobus nakoľko sa prechádza cez priecestie. Trolejbusy by som zachoval len ako doplnok pre Trnávku (odvoz k električke) s pokračovaním po Tomášikovej, čiže trolejbusová trať na Tomášikovej by spájala všetky električkové radiály + 1metrolinku, ktorú mám v tom návrhu zakreslenú a vedz, že to je úplne iná trasa ako mudrlanti plánujú kopírovať trasy električiek.
Ike