21Tr to napísal úplne presne. Rozhľad pre rušňovodiča je od Nového Mesta dostatočný a autobus tam podľa všetkého zastavil pred spustením signalizácie. Žiadna vlaková brzda neexistuje - lokomotíva išla sama. Pri posune na stanici zastaví z tridsiatky "na mieste", tak o čom je tento cirkus? Problém je v tom, že ak umiestnime tri kilometre pred vlak obrovskú betónovú kocku reflexnej farby, železničiar si ju buď vôbec nevšíma, alebo bude hodinu trúbiť a potom do nej napáli, pretože "zrážke pre krátku vzdialenosť nedokázal zabrániť".
si
a nie kazdy vlak musi stat v stanici (a to zrovna moze byt pripad aj Lv-cka, ale napriklad ani IC iduce medzi petrzalkou a hlavnou stanicou nema na novom meste preco zastavit), zhlavia ked zrekonstruhujes a das "stihle" vyhybky mozes prepalit kludne aj rychlostami vyssimi ako 100kmh (no ale berme realitu ze na novom meste je zhlavie troska starsie, pri "volne" tam budes mat povolene len asi to co na sirej trati, takze cca 80), takze o akom brzdeni do stanice tu stale basnis ?