Reakcia na: 21Tr #127997:
Problém je, že lokomotíva len tak hneď nezastaví a s vagónmi dupľom, mašiny majú veľkú hmotnosť i zotrvačnosť a aj 30km/h stačí aby bol bus našrot. Neviem teda ako to bolo, ja som bol v tom že bus stál v priecestí len preto, že musel dávať prednosť na križovatke ale potom vraj sa aj pokazil. Tu je vidieť že aj kvázi "nové" vozidlá 741CNG sú šunty a pod to sa podpísala iste zlá údržba.
Ako som písal predtým ja by som predsa len aj vlakom znížil rýchlosť aspon dočasne kým sa definitívne neprebuduje toto križovanie, možu to financovať i železnice -pri tolkých novovybudovaných nadjazdoch podjazdoch na trati BA - N.M. nad Váhom je výstavba 1ho navyše kde je to naozaj treba zanedbateľná. Stale tade chodí 61tka aj s ľudmi.
MiroBA
Síce pravda, ICčka v Novom meste nestoja.
Ja teda celkom nepoznám predpisy pre žel. trate ,ale inak aspon mne sa zdalo že pred problematickými miestami či priecestami na trati vlak spomaluje a niekde dokonca i zastavuje. Konkrétne často chodím do BB vlakom a pre Hronskom Beňadiku vždy dosť spomaloval, no neviem presne kôli čomu.
A všimol som si, že v zastavanom území , v meste, v prechode cez stanice vlak tiež aj ked len o volačo spomaluje a či je to len kôli výhybkám?
Čo sa týka tej nehody rozhodne najlepšie čím skorej urobiť mimoúrovnové križovanie a bude pokoj.