Reakcia na: 21Tr #127997:
rusen ti na tych mozno 200m ktore ma od vynorenia sa zo zakruty moznost vidiet na priecestie nema sancu zastavit z rychlosti 80 kmh...pokial vodic autobusu ostal na priecesti visiet, mal o tom okamzite informovat dispecing zeleznic (bud on alebo dispecer DPB, ale aj tak, PZZ sa v tomto pripade aktivuje az ked je vlak mimo stanice a medzi stanicou a priecestim uz nie su ziadne navestidla (a na zeleznici ich nastastie na rozdiel od cesty nemozes pchat kazdych 10 metrov
) takze v urcitej negativnej suhre nahod sa ti moze pritrafit to ze aj ked sa tohto budes drzat tak ta ten vlak naberie... rusnovodici si nemyslia az do poslednej chvile ze sa to pohne, ale z principu fungovania vlakovej brzdy ty ako cestujuci vo vo vlaku alebo externy pozorovatel len tazko odhadnes kedy prave rusnovodic vypustil vzduch z brzdoveho potrubia (ak si dobry pozorovatel tak vo vlaku sa to zaregistrovat da, zmeny tlaku v brzdovom potrubi je pocut chvilu predtym ako vlak zacne brzdit))
a za umiestnenie kamier k priecestiam som vsetkymi 10timi... ale tym by si zistil len aki su vodici cestnych vozidiel k....
MiroBA
Takto je nie som rozhodne za to ab pre každú blbosť musel vlak brzdiť ani cez bežné priecestia. Len toto je predsa len trocha o inom, toto priecestie je mimoriadne rizikové pretože autobus je donútený zastať krížom cez trať a dať prednosť v jazde. Totiž križovatka je tesne za priecestím.
Vám v CZ sa dobre hovorí ked máte daleko viac modernizovaných tratí, čiže aj bezpečnejších. Myslím že na koridore pre rýchlosť 160km/h urovnové priecestie ani byť už nesmie (-no nie som si s tým istý.)
Tu by som predsa len aj rýchlosť vlaku znížil stejne musí spomaliť lebo kúsok je už žel. stanica Nové Mesto.
Ak tam raz ten vlak tou 100vkou napáli do busu plného ludí potom už bude neskoro lamentovať a vyhlasovať štátny smútok a neviem čo.