a este jedna vec.. na slovensku na koridore kde mas trat stavanu na 160 urovnove priecestie nenajdes, v CZ v ramci znizovania nakladov vsak toto bohuzial neplati... (mozno aj preto mame tych 160kovych koridorov o neaky nie maly kusok menej, zas su ale aspon troska rozumnejsie spravene)
a nie kazdy vlak musi stat v stanici (a to zrovna moze byt pripad aj Lv-cka, ale napriklad ani IC iduce medzi petrzalkou a hlavnou stanicou nema na novom meste preco zastavit), zhlavia ked zrekonstruhujes a das "stihle" vyhybky mozes prepalit kludne aj rychlostami vyssimi ako 100kmh (no ale berme realitu ze na novom meste je zhlavie troska starsie, pri "volne" tam budes mat povolene len asi to co na sirej trati, takze cca 80), takze o akom brzdeni do stanice tu stale basnis ?
toto priecestie je mimoriadne rizikove a preto sa mu treba vyhybat (pokial sedim za riadenim vozidla tak to pokial mozem aj robim), priecestie treba upravit (problematicke) alebo uzatvorit; nie zdrzovat vlaky !!!
Takto je nie som rozhodne za to ab pre každú blbosť musel vlak brzdiť ani cez bežné priecestia. Len toto je predsa len trocha o inom, toto priecestie je mimoriadne rizikové pretože autobus je donútený zastať krížom cez trať a dať prednosť v jazde. Totiž križovatka je tesne za priecestím.
Vám v CZ sa dobre hovorí ked máte daleko viac modernizovaných tratí, čiže aj bezpečnejších. Myslím že na koridore pre rýchlosť 160km/h urovnové priecestie ani byť už nesmie (-no nie som si s tým istý.)
Tu by som predsa len aj rýchlosť vlaku znížil stejne musí spomaliť lebo kúsok je už žel. stanica Nové Mesto.
Ak tam raz ten vlak tou 100vkou napáli do busu plného ludí potom už bude neskoro lamentovať a vyhlasovať štátny smútok a neviem čo.
Aktivisti zaujímajúci sa o PKO podnecujú korupciu a kolaborujú so starostom? Nie si trochu mimo? Ozaj, ale prečo tu vnášaš takéto názory na OT témy, keďže sa na to nedá nereagovať, a následne sa bude zahlcovať fórum? Mimochodom, je to primátor, nie starosta.... to, že by mal odstúpiť, si myslia viacerí, ale vidno, ako sa špina postupne vyplavuje von.....
Som presvedčený, že jediné riešenie bude politické, t.j. niektorých pracovníkov z magistrátu vykopnúť a stanoviť jasný program podpory MHD v dynamickej doprave...
Zelenú vlnu na MHD si viem určite predstaviť tam, kde sú BUS pruhy, napr. na Prievozskej. Inde to môže spôsobiť problémy aj pre MHD. Napr. na takej Šancovej asi veľmi niet čo optimalizovať.... ale dajú sa robiť aj rôzne drobné úpravy na CSS pre podporu MHD, dajú sa vypínať niektoré semafory, tých nápadov, je veľa, ale človek ani nemá chuť začínať, keďže sú tu na kompetentných miestach takí ľudia akí sú...
V predpisoch je určite napísané, že ak zbadám na trati prekážku, nečakám, kým zmizne, ale hneď brzdím. Všímam si, že pre mnohých to neplatí a takto to dopadá. A tým nadnes končím.
si
a nie kazdy vlak musi stat v stanici (a to zrovna moze byt pripad aj Lv-cka, ale napriklad ani IC iduce medzi petrzalkou a hlavnou stanicou nema na novom meste preco zastavit), zhlavia ked zrekonstruhujes a das "stihle" vyhybky mozes prepalit kludne aj rychlostami vyssimi ako 100kmh (no ale berme realitu ze na novom meste je zhlavie troska starsie, pri "volne" tam budes mat povolene len asi to co na sirej trati, takze cca 80), takze o akom brzdeni do stanice tu stale basnis ?