Juro: A co tak poprehrnat sa trochu v historii. V roku 1992 bol v Presove (sorry, ze sa ZASA pcham to mesto) pre cestujucu verejnost pripraveny linkovy cestovny poriadok vo forme karisbloku - kazda linka bola na samostatnom liste.
Pri takomto type knizneho CP staci pri zmene linkoveho CP vydat novu sadu listov, resp. cestujuci si moze zalupit len jednotlive linky, ktore sa zmenili - za lacny peniaz stala aktualnost.
Pri takomto type knizneho CP staci pri zmene linkoveho CP vydat novu sadu listov, resp. cestujuci si moze zalupit len jednotlive linky, ktore sa zmenili - za lacny peniaz stala aktualnost.
Turbo
Tam uz ide nielen o pantografy ale aj rozne rozmeny vloziek. Viem napriklad ze niektore (tusim Rakuske) masiny nemozu ist do Madarska lebo nesplnaju predpisy MAV. Asi by im miestami vyletel pantograf mimo vrchneho vedenia. Neviem to presne, ale zda sa mi ze Madarske masiny maju sirsie vlozky v dosledku vacsej amplitudy klukatenia vrchneho vedenia.