Ad semafory:
4-ziarovkove semafory pre MHD su jedna vec, jedno je vsak iste, vzdy ked idem MHD tak stojime na semafore. Auta, ktore idu dostatocne rychlo, maju nieco ako "zelenu vlnu", t.j. maju stale zelenu na hlavnych tahoch. MHD ma stale "cervenu vlnu", lebo musi zastavovat na zastavkach a povacsine potom stoji na semaforoch. Typicky priklad je ked trolejbus stoji 20 m pred zastavkou SAV a potom stoji aj 20 m po zastavke SAV ( na dalsom semafore ).
chcelo by to nejake centralne ovladanie semaforov podla polohy vozov MHD na vozokach/tratiach(GPS) ... alebo rovno metro ...
4-ziarovkove semafory pre MHD su jedna vec, jedno je vsak iste, vzdy ked idem MHD tak stojime na semafore. Auta, ktore idu dostatocne rychlo, maju nieco ako "zelenu vlnu", t.j. maju stale zelenu na hlavnych tahoch. MHD ma stale "cervenu vlnu", lebo musi zastavovat na zastavkach a povacsine potom stoji na semaforoch. Typicky priklad je ked trolejbus stoji 20 m pred zastavkou SAV a potom stoji aj 20 m po zastavke SAV ( na dalsom semafore ).
chcelo by to nejake centralne ovladanie semaforov podla polohy vozov MHD na vozokach/tratiach(GPS) ... alebo rovno metro ...
myslim, ze je to preto aby autobusy mohli opustit krizovatku ako prve este pred zelenou pre auta...lebo inak ich nikto nepusti
Vladimir
Pytam sa len jedno: PRECO v Bratislave neexistuje knizny cestovny poriadok pre cestujucich?
(To som ozaj zvedavy, preco to nejde zrealizovat).